هوش مصنوعی

منتظر تغییرات چشمگیر در IOS18 باشید!

گزارش نو مارک گرمن برخی از تغییرات چشمگیر iOS 18 و قابلیت های شخصی سازی آن را فاش می کند.

9 اردیبهشت 1403

همکاری غول های ژاپنی برای فراوری خودروی برقی، عکس

دو شرکت رقیب خودروساز ژاپنی، نیسان و هوندا، اخیرا اعلام کردند در حال آنالیز آغاز یک همکاری راهبردی، در زمینه فراوری قطعات کلیدی برای استفاده در وسایل نقلیه برقی و هوش مصنوعی هستند.

28 اسفند 1402

مرورگر Arc Search با ویژگی های مجذوب کننده هوش مصنوعی برای کاربران iOS منتشر شد

شرکت The Browser اپلیکیشن جدیدی به نام Arc Search را برای کاربران گوشی های آیفون منتشر نموده که ترکیبی از یک مرورگر و موتور جست وجو با ویژگی های بسیار کارآمد هوش مصنوعی است.

10 بهمن 1402

تعداد بازیکنان فعال بازی Palworld از دوتا 2 و کانتر استرایک 2 بیشتر شده است

اگر تا الان اخبار دنیای گیمینگ را دنبال کرده باشید، با نام بازی پل ورلد (Palworld) روبرو شده اید. بازی ای که در این مدت توانست توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب و موفقیت بسیار خوبی هم کسب کند. چیزی که بیشتر از همه توجه گیمرها را به خود جلب کرد اندازه فروش...

8 بهمن 1402

تنهایی این حیوان بامزه را از پا در می آورد!، عکس

آلپاکاها موجودات منحصر به فردی هستند. بیشتر مردم اطلاعات کمی در خصوص آنها دارند و در یافتن حقایق و اطلاعات با کیفیت مشکل دارند. در این گزارش، بعضی از حقایق آلپاکا را که ممکن است بخواهید بدانید، آورده شده است.

10 دی 1402

عایدی سالانه 40میلیاردتومانی کارمندان این شرکت!

زومیت نوشت: حقوق بعضی از نیروهای صنعت هوش مصنوعی بسیار زیاد است و حواشی اخیر توجه عده ای را به حقوق کارمندان شرکت OpenAI جلب نموده است.

4 آذر 1402

آنالیز شیائومی Mi Box S نسل 2؛ یک پیشرفت قابل قبول

شیائومی Mi Box S یکی از دستگاه های اندروید باکس محبوب در بازار است که امتحان خود را پس داده و حالا نسل دوم این مدل حتی از قابلیت های بیشتری هم برای تبدیل تلویزیون به یک دستگاه هوشمند بهره می برد.

27 تیر 1402

راز بزرگی که تا کنون پنهان مانده بود!، وقتی ناسا دنیا را به خطر انداخت، عکس

ایسنا نوشت: یک پژوهش تازه نشان می دهد پروتکل های بازگشت در مأموریت فضایی شاخص آپولو 11، به آن میزان که گفته شده بود ایمن نبودند. این پروتکل های مهم باید برای ماموریت های آینده به مقصد مریخ در نظر گرفته شوند.

23 خرداد 1402

استارتاپ های پیروز خارجی در محاسبات کوانتومی

در بسیاری از داستان های استارتاپ های پیروز خارجی، آنقدرها به محاسبات کوانتومی توجهی نمی گردد. چرا که کامپیوترهای کوانتومی می توانند مسائلی را حل نمایند که کامپیوترهای رایج از انجام آنها عاجز هستند. اما این کامپیوترها هنوز با تجاری سازی فاصله دارند...

20 اردیبهشت 1402

آیا هوش مصنوعی می تواند به مریخ نورد ها در جست و جوی حیات یاری کند؟

اخترشناسان در تازه ترین مطالعات خود در کوشش هستند با استفاده از هوش مصنوعی روند جست و جوی حیات در مریخ را سرعت بخشیده و کارآمدتر نمایند.

25 اسفند 1401

این ردیاب از تار های صوتی شما مراقبت می نماید!

از هر 13 بزرگسال آمریکایی، یک نفر خستگی صوتی را تجربه نموده است، اما بیشتر مردم تا زمانی که گرفتگی صدا ایجاد نشده باشد، متوجه نمی شوند که از صدای خود بیش از مقدار استفاده می نمایند.

3 اسفند 1401

چت بات مایکروسافت می خواهد اسرار هسته ای را بدزدد!

شرکت مایکروسافت در پی انتشار مکالمات آزاردهنده بعضی از کاربران با چت بات بینگ(Bing) و اظهار تمایل آن به دزدیدن اسرار هسته ای گفت که میخواهد محدودیت هایی را برای آن اعمال کند.

1 اسفند 1401

رشد خیره کننده لندن در حوزه هوش مصنوعی ، چرخش نگاه سرمایه گذاران بین المللی به سمت بریتانیا

لندن به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مرکز بزرگ برای توسعه هوش مصنوعی است. در واقع لندن با کنار گذاشتن رقبا روندی خیره کننده را ثبت کرده است.

5 دی 1401

تصویرسازی عاشقانه از پیوند انسان و فناوری در فیلم Her اسپایک جونز

نمی دانم پست قبلی خبرنگاران را در خصوص پیشبینی سال 2014 اپل و سمت و سوی کلی شرکت اپل را خوانده اید یا نه. در آن پست گفتیم که اپل می خواهد در همه جا حضور داشته باشد و تجربه کلی استفاده از محصولاتش یگانه باشد و به عبارتی به قلب های مشتریان نفوذ کند.

19 آذر 1401

3 انیمه تماشایی با مثلث عشقی که حتما باید ببینید

داستان های عاشقانه معمولا درام های پرفراز و فرودی دارند، مملو از شخصیت هایی که به تدریج به کشف هایی باورنکردنی درباره خودشان و معشوق شان می رسند. این داستان های ظریف زمانی پیچیده تر و هیجان انگیز تر می شوند که پای یک عشق دیگر هم به ماجرا وارد می شود و یک...

29 تیر 1401

اینستاگرام طراحی جدیدی از نمایش استوری ها را آزمایش می نماید

بخش استوری اینستاگرام به یکی از محبوب ترین و پربازدیدترین بخش های این پلفترم مبدل شده و بسیاری از کاربران از به اشتراک گذاشتن کارهایی در طول 24 ساعت شبانه روز انجام می دهند واقعا خشنود هستند. با این حال اما بر اساس تازهترین گزارش های منتشر شده از منابع...

11 تیر 1401

10 ریسک یک دهه آینده

دنیا در یک دهه آینده با 10ریسک مهم با ماندگاری بالا روبه رو است. نیمی از این ریسک ها مرتبط با مسائل زیست محیطی است و مابقی در گروه ریسک های اجتماعی، ژئوپلیتیک و مالی قرار گرفته است. از سال 2006 تا به امروز هرسال گزارش هایی از سوی مجمع دنیای اقتصاد تحت عنوان...

13 اسفند 1400

قانونی شدن یکپارچه سازی اطلاعات ملی به مالکیت داده ها خاتمه می دهد

به گفته رضا تقی پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن، طرح یکپارچه سازی داده ها و اطلاعات ملی بزودی در مجلس بررسی می شود و هدف از یکپارچه سازی اطلاعات ملی، پایان دادن به جزیره ای بودن سامانه های دولتی، اشتراک گذاری داده ها و ارتقای کارگروه تعامل پذیری دولت...

23 مهر 1400

مسیح شرقی با روایت غربی

مدت ها بود که باس اترویک هلندی برای دل خودش مشغول بازسازی تصاویر قدیمی و تبدیل نقاشی ها و مجسمه ها به عکس های فراواقع گرایانه بود اما صدایی از کسی درنیامد.

12 اردیبهشت 1400

R2؛ پیکِ خودران در آمریکا

شرکت نورو توسط دو مهندس سابق شرکت گوگل تاسیس شد و یک بانک ژاپنی به نام سافت بنک در آن سرمایه گذاری نموده است.

16 بهمن 1399
تعداد: (25)