اینستاگرام طراحی جدیدی از نمایش استوری ها را آزمایش می نماید

به گزارش وبلاگ عمومی، بخش استوری اینستاگرام به یکی از محبوب ترین و پربازدیدترین بخش های این پلفترم مبدل شده و بسیاری از کاربران از به اشتراک گذاشتن کارهایی در طول 24 ساعت شبانه روز انجام می دهند واقعا خشنود هستند. با این حال اما بر اساس تازهترین گزارش های منتشر شده از منابع موثق، اینستاگرام در حال آزمایش طراحی تازهی از نمایش استوری ها است که در این طراحی تازه، تا سومین استوری یک کاربر برای سایر کاربران قابل مشاهده است و بعد از آن به طور اتوماتیک استوری کاربر بعدی برای شما به نمایش در می آید که این قابلیت می تواند خبر بدی برای تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام باشد.

اینستاگرام طراحی جدیدی از نمایش استوری ها را آزمایش می نماید

Phil Ricelle، یک کاربر برزیلی اینستاگرام متوجه این قضیه شد که اینستاگرام تنها سه تا از استوری های هر کاربر را به طور مستقیم نشان می دهد. در حال حاضر کاربران این پلتفرم متعلق به متا می توانند در آن واحد تا 100 استوری را آپلود نمایند. اگرچه که در نسخه های تازه اینستاگرام این تعداد تغییر ننموده، اما کاربران برای دیدن استوری های بیشتر از یک کاربر باید گزینه Show All یا نمایش همه استوری ها را بزنند. در غیر این صورت اینستاگرام، استوری های کاربر بعدی را به شما نشان خواهد داد.

این طراحی تازه تغییر چشمگیری در فرایند بازدید استوری های کاربران ایجاد خواهد نمود. از آنجایی که بعضی از افراد عادت دارند تا استوری های یک کاربر را به صورت متوالی و پشت سر هم دیدن نمایند، در صورت انتشار عمومی طراحی تازه نمایش استوری ها دیگر چنین چیزی ممکن نخواهد بود. به نظر می رسد که این تغییر بیشتر از همه تولیدنمایندگان محتوا را تحت تأثیر خود قرار می دهد، به این علت که احتمالا استوری های سوم به بعد بازدید کمتری نسبت به سه استوری اول آن ها خواهد داشت.

در عین حال این فرایند تازه نمایش استوری ها، این امکان را به کاربران خواهد داد تا سریع تر از استوری هایی که دلخواه آن ها نیست عبور نمایند و بدین ترتیب استوری های کاربران بیشتری بازدید گردد. در حال حاضر، به نظر می رسد که اینستاگرام تنها با گروه کوچکی از کاربران طراحی تازه نمایش استوری ها را آزمایش می نماید. بنابراین فعلا تعیین نیست که این طراحی تازه برای عموم کاربران اینستاگرام منتشر خواهد شد یا نه.

در سالی که گذشت، اینستاگرام پلتفرم خود را با ارائه قابلیت های تازه و کاربردی به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های دنیا مبدل کرد. مدیران این شرکت دوست دارند تا این فرایند رو به جلوی خود را حفظ نموده و با انتشار قابلیت های بیشتر به تعداد کاربران خود اضافه نمایند. به همین دلیل، اینستاگرام قابلیت تازهی را برای کاربرانش عرضه نموده که به طور اتوماتیک زیرنویس را به ویدیو ها اضافه می نماید. این قابلیت تازه در حال حاضر تنها برای بعضی زبان ها فعال شده ولی اینستاگرام وعده داده که به زودی زبان های بیشتری را به این قابلیت اضافه خواهد نمود.

این قابلیت از فناوری هوش مصنوعی بهره می برد، بنابراین در ابتدا ممکن است زیرنویس ها کامل نباشد ولی به مرور و با یادگیری هوش مصنوعی، کیفیت آن ها بهتر خواهد شد و زبان های بیشتری به آن اضافه می گردد. اضافه شدن زیرنویس اتوماتیک برای کاربرانی که از مسائل شنوایی رنج می برند بسیار مفید است. بعلاوه پیش از این تولیدنمایندگان محتوا مجبور بودند به صورت دستی زیرنویس به محتوای ویدیویی خود اضافه نمایند که اکنون با این ویژگی بسیار خوب، فرآیند کار آن ها ساده تر خواهد شد.

در تازهترین گزارش منتشر شده درباره قابلیت های تازه اینستاگرام، به این موضوع اشاره شد که این پلتفرم حذف تب Recent از صفحه جست وجوی هشتگ ها را آزمایش می نماید. در حال حاضر اگر به صفحه جست وجوی هشتگ ها مراجعه کنید، ممکن است تنها دو تب Top و Reel برای شما به نمایش دربیاید و تب Recent را نبینید. مدیران این شرکت اعلام کردند که این آزمایش در جهت ایجاد محتوای مرتبط تر در رابطه با یک هشتگ خاص در حال اجرا است و منتظر هستند تا مقدار رضایت و استقبال کاربران را در این رابطه ببینند. به گفته اینستاگرام، تب Top در قسمت جست وجوی هشتگ ها پست های محبوب را به کاربران نشان می دهد. در حالی که تب Recent، محتواها را براساس زمان انتشارشان در اختیار کاربران قرار می داد.

منبع: 9to5mac

منبع: دیجیکالا مگ

به "اینستاگرام طراحی جدیدی از نمایش استوری ها را آزمایش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام طراحی جدیدی از نمایش استوری ها را آزمایش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید