تنهایی این حیوان بامزه را از پا در می آورد!، عکس

به گزارش وبلاگ عمومی، آلپاکاها موجودات منحصر به فردی هستند. بیشتر مردم اطلاعات کمی در خصوص آنها دارند و در یافتن حقایق و اطلاعات با کیفیت مشکل دارند. در این گزارش، بعضی از حقایق آلپاکا را که ممکن است بخواهید بدانید، آورده شده است.

تنهایی این حیوان بامزه را از پا در می آورد!، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ عمومی ، آلپاکا گونه ای لاما است که در آمریکای جنوبی زندگی می نماید. مانند لامای معمولی اهلی است ولی برعکس لاما که گوشی موز مانند دارد گوش های آلپاکا صاف است. پشم آلپاکا از پشم لاما نرم تر است. بهای مرغوب ترین پشم آلپاکا نزدیک به بهای کرک کشمیر است.

  • گیاهان از فاجعه خبر می دهند

گله های آلپاکا برای چرا در بلندی های 3500 متر به بالا در کوهستان آند در اکوادور و جنوب پرو، شمال بولیوی و شمال شیلی نگهداری می گردد. آلپاکاها از لاما کوچک ترند و از آن ها برای بارکشی استفاده نمی نمایند بلکه تنها از الیاف آن ها استفاده می گردد.

آلپاکاها گونه ای از حیواناتی هستند که به صورت گله ای زندگی می نمایند و به همین علت برای اجتماعی شدن و امنیت به آلپاکاهای دیگری احتیاج دارند. زمانی که یک آلپاکا تنها می ماند در حالت استرس و غم و اندوه دائمی فرو می رود که سلامت آن را به خطر می اندازد و در نهایت می تواند منجر به مرگ آن گردد.

یک گله آلپاکا باید حداقل سه آلپاکا داشته باشد. این جمعیت اجازه می دهد تا یک آلپاکا به عنوان آلفا آلپاکا و بقیه آلپاکاها به عنوان گله حمایت نماینده عمل نمایند.

منبع: cottoncreekfarms

  • جومونگ و سوسانو به روایت هوش مصنوعی / عکس

  • دیسک باستانی از رازی بزرگ پرده برداشت

227227

منبع: خبرآنلاین

به "تنهایی این حیوان بامزه را از پا در می آورد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنهایی این حیوان بامزه را از پا در می آورد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید