اخبار سیاسی

سفر سفرای 15 کشور به شهر جهانی یزد

55 سفیر از 15 کشور دو روز مهمان شهر جهانی یزد بودند.

18 اسفند 1402

زمان عرضه ریرا ، درخواست مدیرعامل ایران خودرو درباره قیمت گذاری

طی بازدید از خط تولید ریرا در ایران خودرو هزینه پروژه این محصول ، درصد داخلی سازی و نیز زمان عرضه ریرا از سوی مسئولان این شرکت اعلام شد.

18 بهمن 1402

تنها علت تعویق پروازهای حج انجام روال اداری برای صدور مجوزها است

ایلنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، تنها علت تعویق پروازهای حج انجام روال اداری برای صدور مجوزها است.

4 بهمن 1402

منطقه آزاد ارس از مالیات و عوارض معاف شد

چندی قبل یک نماینده مجلس در مکاتبه با وزیر اقتصاد نوشته بود، بر اساس ماده 10 قانون مالیات بر ارزش افزوده صادرات کالاها و خدمات از قلمرو گمرکی سرزمین اصلی به منطقه ها آزاد تجاری صنعتی خارج از نقاط جمعیتی که دارای تراز تجاری مثبت باشند در صورتی که محصور...

18 دی 1402

چراغ سبز آمریکا به پرتاب قدرتمندترین موشک دنیا، عکس

دیجیاتو نوشت: اسپیس ایکس چراغ سبزی را دریافت نموده است تا موشک فوق بزرگ استارشیپ را برای بار دوم پرتاب کند. آن هم حدودا هفت ماه پس از اولین آزمایش پرواز مداری، که به انفجاری تماشایی در هوا ختم شد.

25 آبان 1402

با این کار دریافتی بازنشستگان افزایش می یابد ، بحث تغییر مبنای حقوق بازنشستگی از 2 سال به 5 سال داغ شد

دولت و مجلس همچنان در حال پاسکاری طرح تغییر مبنای محاسبه حقوق بازنشستگی از دو سال به 5 سال هستند؛ اما معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی راهکاری پیشنهاد نموده که هم مشکل تغییر مبنای محاسبه را برطرف می نماید و هم به افزایش دریافتی بازنشستگان منجر می گردد.

30 شهریور 1402

رایزنی بورل و امیر عبداللهیان در نیویورک

حسین امیر عبداالهیان و جوزف بورل مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با یکدیگر ملاقات و رایزنی کردند.

29 شهریور 1402

پوتین: هرگز قدرت استعمارگر نبوده ایم ، اتحاد جماهیر شوروی در نظامی گری اشتباه کرد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه طی سخنرانی در مجمع مالی شرق در ولادی وستوک این کشور بیان کرد که این کشور هرگز یک قدرت استعماری نبوده است.

21 شهریور 1402

رئیسی: آماده جلوگیری از تغییر ژئوپلتیک منطقه هستیم

رئیس جمهور ضمن اعلام مجدد مخالفت جدی جمهوری اسلامی ایران با هرگونه تشنج و نیز تغییر در مرزهای تاریخی منطقه، بر آمادگی کشورمان به عنوان همسایه ای قدرتمند، برای ایفای نقش موثر در جلوگیری از درگیری تازه و هرگونه تغییر در ژئوپلتیک منطقه تاکید نمود.

19 شهریور 1402

واکنش سازمان محیط زیست به خبر خبرنگاران ، پتروشیمی میانکاله مجوز ارزیابی محیط زیستی دریافت نکرده است

در حالی که نماینده بهشهر به خبرنگاران گفته بود علی سلاجقه موانع ساخت پتروشیمی میانکاله را در حال برطرف عنوان نموده است، این اظهارات با واکنش سازمان حفاظت محیط زیست روبرو شد و بنا به اعلام این سازمان چیزی در توقف این پروژه تغییر ننموده است.

12 شهریور 1402

ماجرای ارتباط خودروی فرسوده و واردات

چند روزی است که آگهی های فروش خودرو های فرسوده با قیمت های بسیار بالا در پی یک شایعه، بحث برانگیز شده است؛ بنابراین مردم نباید فریب این آگهی ها و سودجویان را بخوردند.

11 شهریور 1402

تصمیم تازه مجلس درباره رشد بودجه صداوسیما

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت:کمیسیون تلفیق مصوب کرد در سال اول برنامه هفتم توسعه، سهم بودجه صداوسیما از منابع بودجه عمومی نسبت به سال 1402 ،75 درصد رشد داشته باشد که باید تاکید کنم این مبحث مربوط به نسبت سهم است.

1 شهریور 1402

خودرو واقعا 45 درصد مقرون به صرفه شد؟!

یک کارشناس صنعت و بازار خودرو در واکنش به آمارهای وزارت صمت مبنی بر این که قیمت خودرو 35 تا 45 درصد کاهش یافته است، گفت: قیمت ماشین در بازار 20 تا 30 درصد و در یکی دو مورد خودرو هم تا 40 درصد کاهش پیدا نموده است. 45 درصد نه، ولی تا 35 درصد و یا به صورت میانگین 25 تا...

5 مرداد 1402

بازدید دوره ای کتابخانه های عمومی از ایسین شروع شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگارخبرنگاران در بندرعباس، از بازدید دوره ای از کتابخانه های عمومی استان، اطلاع داد و گفت: این بازدیدها در راستای مصوبات سفر استانی معاون اداری مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور و بعلاوه آنالیز، برطرف...

27 تیر 1402

خطیر مدیرعامل استقلال شد؟

با اعلام معاون وزیر ورزش و جوانان، شنبه 17 تیر مدیرعامل استقلال معرفی می گردد.

18 تیر 1402

عکس، برافراشتن پرچم ایران در سازمان شانگهای

با رسمی شدن عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان شانگهای، پرچم ایران در مقابل ساختمان این سازمان بر افراشته شد.

13 تیر 1402

خبرگزاری رسمی آموزش و پرورش: وزیر پیشنهادی برترین گزینه است

چنانچه این خبرگزاری غیر دولتی می بود می توانست نظر کارشناسان را درباره گزینه پیشنهادی منعکس کند حال آن که وابستگی تشکیلاتی به وزارت آموزش و پرورش چاره ای باقی نگذاشته جز این که استقبال اداری و تشکیلاتی از وزیر پیشنهادی را به کارشناسان و صاحب نظران...

9 خرداد 1402

شکوری: نامه ما در خصوص میزبانی از پرسپولیس شفاف بود

قائم مقام باشگاه پیکان نسبت به میزبانی طرفدار از پرسپولیس در استادیوم دستگردی واکنش نشان داد.

1 خرداد 1402

واکنش آمریکا به تعمیق روابط ایران و پاکستان

ایسنا نوشت: سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در پی توسعه روابط ایران و پاکستان با افتتاح یک بازارچه مرزی گفت که ترجیح می دهد در این زمینه اظهارنظری نکند.

31 اردیبهشت 1402

معرفی همراه اول به عنوان بهترین سرمایه گذار حوزه نوآوری

حرکت اول به عنوان سرمایه گذار خطرپذیر گروه همراه اول، تاثیرگذارترین سرمایه گذار شرکتی در زیست بوم نوآوری و کارآفرینی شد.

22 اردیبهشت 1402
تعداد: (228)