سینما

اینترنت پرسرعت چین: دانلود فایل 90 گیگابایتی در 72 ثانیه

اولین شبکه اینترنت ابری 10 گیگابیتی دنیا با قابلیت دانلود فایل 90 گیگابایتی در 72 ثانیه رونمایی شد.

3 فروردین 1403

همه بازی های سری فاینال فانتزی که قبل از Rebirth باید تجربه کنید

آیا می توانید باور کنید که سال 2024 است و فاینال فانتزی 7 هنوز یک نسخه بزرگ و پر هیاهو در سری فاینال فانتزی است؟ همه چیز از سال 1997 شروع شد، زمانی که اسکوئر انیکس (Square Enix) نسخه اصلی فاینال فانتزی 7 را روی پلی استیشن 1 با گرافیک سه بعدی منتشر کرد. تقریبا 27 سال...

14 اسفند 1402

بارش الماس واقعی است، فیلم

محققان بین المللی در مطالعه ای روی فضا با پدیده ای شگفت انگیز در جو نپتون روبرو شدند که به آن باران الماسی می گویند.

26 بهمن 1402

زمان عرضه ریرا ، درخواست مدیرعامل ایران خودرو درباره قیمت گذاری

طی بازدید از خط تولید ریرا در ایران خودرو هزینه پروژه این محصول ، درصد داخلی سازی و نیز زمان عرضه ریرا از سوی مسئولان این شرکت اعلام شد.

18 بهمن 1402

پخش مستندهایی درباره ظرفیتهای فرهنگی و گردشگری و تاریخی و مردم شناسی سمنان

ایلنا/ براساس گزارشات منتشر شده، پخش مستندهایی درباره ظرفیتهای فرهنگی و گردشگری و تاریخی و مردم شناسی سمنان صورت می گیرد.

30 دی 1402

راهنمای برترین تنظیمات مانیتور برای تجربه خوب در بازی ها

شاید بتوان گفت که مانیتور گیمینگ یکی از مهم ترین بخش های یک سیستم بازی است. مانیتور به شما بازی را ارائه و نشان می دهد و در نتیجه در تجربه شما تأثیر بسیار زیادی دارد. نکته اصلی اینجاست که اگر شما یک سیستم بسیار قدرتمند داشته باشید ولی مانیتور خوبی در اختیار...

28 دی 1402

دیدگاه علم درباره برترین زمان از روز برای ورزش چیست؟

به علت مشغله های روزمره بسیاری از مردم حق انتخابی برای زمان ورزش کردن ندارند و مجبورند جلسه تمرینی خود را با برنامه روزانه شان هماهنگ نمایند. خیلی های دیگر هم زمان کافی در اختیار دارند و اهمیتی به این موضوع نمی دهند، بنابراین برایشان فرقی ندارد و هر زمان...

7 آبان 1402

انصراف دیزنی پلاس از پخش افسانه های اسپایدرویک

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ به نقل از ورایتی، سرویس اشتراک و پخش ویدئوی دیزنی پلاس خاطرنشان کرد که برنامه ای برای پخش سریال افسانه های اسپایدرویک ندارد.

18 شهریور 1402

بزرگترین گورستان هواپیمای جهان، ایستگاه آخر جنگنده های مشهور، عکس

گورستان هواپیمای دیویس مونتن آریزونا لقب بزرگ ترین انبار هواگرد در جهان را یدک می کشد و تماشای تصویرش از فضا تاییدکننده این ادعا است.

10 شهریور 1402

سلبریتی هایی که بانی آشنایی زوج های مشهور با یکدیگر شدند

اسمش را تقدیر می گذارید یا تصادف، این سلبریتی ها به یاری دوستان مشهور خود با عشق زندگی شان آشنا شدند.

3 مرداد 1402

آنالیز شیائومی Mi Box S نسل 2؛ یک پیشرفت قابل قبول

شیائومی Mi Box S یکی از دستگاه های اندروید باکس محبوب در بازار است که امتحان خود را پس داده و حالا نسل دوم این مدل حتی از قابلیت های بیشتری هم برای تبدیل تلویزیون به یک دستگاه هوشمند بهره می برد.

27 تیر 1402

وداع پدر ادبیات اقتباسی از دنیای هنر در 89سالگی

به گزارش خبرنگاران کورمک مک کارتی یکی از بزرگ ترین رمان نویسان آمریکا محسوب می شد که با رمان جاده پیروز به کسب جایزه معتبر پولیتزر شد. بعلاوه رمان وی با عنوان جایی برای پیرمردها نیست دست مایه ساخت فیلمی سینمایی با همین نام از برادران کوئن در سال 2007 بود...

6 تیر 1402

بازسازی بازی نقش آفرینی پرسونا 3 معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

کمپانی اتلوس (ATLUS) به تازگی از بازسازی سومین نسخه از سری پرسونا با عنوان Persona 3 Reload برای ایکس باکس و رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

26 خرداد 1402

معرفی همراه اول به عنوان بهترین سرمایه گذار حوزه نوآوری

حرکت اول به عنوان سرمایه گذار خطرپذیر گروه همراه اول، تاثیرگذارترین سرمایه گذار شرکتی در زیست بوم نوآوری و کارآفرینی شد.

22 اردیبهشت 1402

9 فیلم کمدی فوق العاده خنده دار دهه 90 میلادی که دست کم گرفته شدند

در دهه 90 برای اولین بار شاهد بسیاری از فیلم های کمدی افسانه ای بودیم که ستاره های درخشانی را به دنیای بزرگ این ژانر محبوب معرفی کردند. با ظهور بازیگرانی چون جیم کری، بن استیلر و آدام سندلر از این نسل، بسیاری دیگر از فیلم های کمدی بزرگ آن موقع، حتی با وجود...

10 اردیبهشت 1402

برادران سوپر ماریو با عبور از یخ زده 2 رکورد برترین افتتاحیه انیمیشن ها را شکست

فیلم برادران سوپر ماریو (The Super Mario Bros. Movie) شرکت نینتندو توانست موفقیت عظیمی را به دست آورد و پرفروش ترین افتتاحیه یک فیلم انیمیشنی را به نام خود ثبت کند.

28 فروردین 1402

عجیب ترین فهرست فیلم های برتر قرن 21

شش منتقد سینمایی هالیوود ریپورتر پس از چند ماه برپایی جلسه از راه دور و ارسال ایمیل های بی شمار، بهترین فیلم های سال 2000 تا به امروز را انتخاب کردند.

19 فروردین 1402

مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما شد

مرضیه برومند به عنوان مدیر عامل خانه سینما انتخاب شد.

13 اسفند 1401

امروز در فضا: فضانوردان روی ماه گلف بازی کردند

بیشتر گلف باز ها می خواهند از تله های شنی دوری نمایند، اما آلن شپرد، چاره ای جز مقابله با آن نداشت. او به عنوان یکی از آخرین اقدامات در سومین سفر سرنشین دار ناسا به ماه، به دو توپ گلف روی سطح غبارآلود آن ضربه زد.

19 بهمن 1401

(ویدئو+عکس) آپترا لانچ ادیشن؛ خودروی الکتریکی که ماه ها بدون شارژ حرکت می نماید!

آپترا برای نخستین بار در سال 2020 از مدل مفهومی خودرو الکتریکی خود رونمایی کرد. این شرکت به تازگی و طی یک رویداد مجازی جزئیات بیشتری درباره نخستین مدل تولیدی خود ارائه نموده است.

19 بهمن 1401
تعداد: (92)