انصراف دیزنی پلاس از پخش افسانه های اسپایدرویک

به گزارش وبلاگ عمومی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ به نقل از ورایتی، سرویس اشتراک و پخش ویدئوی دیزنی پلاس خاطرنشان کرد که برنامه ای برای پخش سریال افسانه های اسپایدرویک ندارد.

انصراف دیزنی پلاس از پخش افسانه های اسپایدرویک

این مجموعه شش قسمتی کامل شده که در استودیوی تلویزیونی پارامونت تهیه شده است، در حال حاضر برای سایر خریداران در دسترس است.

مجموعه لایو اکشن افسانه های اسپایدرویک براساس پرفروش ترین کتاب های بچه ها به همین نام به وسیله تونی دی ترلیزی و هالی بلک، خانواده گریس را دنبال می نماید که به خانه اجدادی خود، خیابان اسپایدرویک نقل مکان می نمایند و دنیایی شگفت انگیزی از جن و پری ها را کشف می نمایند.

پخش نماینده سریال افسانه های اسپایدرویک را در نوامبر 2021 به عنوان اثری از شبکه دیزنی پلاس معرفی کرد.

سال گذشته، ورایتی به طور انحصاری گزارش داد که بازیگرانی چون جک دیلن گریزر، جوی برایانت و مایکالا لی به کریستین اسلیتر، لیون دنیلز و نوآ کاترل در این فیلم پیوستند.

گریزر صدای بوگارت تیمبلتک را ارائه می دهد، بعلاوه برایانت و لی به ترتیب نقش هلن گریس و مالوری را بازی می نمایند.

شورانر آرون الی کولیت به عنوان تهیه نماینده اجرایی در کنار بلک، دی ترلیزی، الن گلداسمیت، جرمی بل، دی جی گلدبرگ و جولی کین فعالیت می نماید. کت کویرو کارگردانی دو قسمت اول و بعلاوه تهیه نماینده اجرایی است.

مجموعه افسانه های اسپایدرویک دی ترلیزی و بلک شامل پنج کتاب است: کتاب راهنما، سنگ بیننده، راز لوسیندا، درخت آهنین و خشم مولگراث. مجموعه ای اسپین آف با عنوان فراتر از داستان های اسپایدرویک شامل سه رمان از جمله آهنگ نیکسی، یک مشکل غول پیکر و شاه وایرم است. در سال 2008 اقتباسی سینمایی از این کتاب ها با بازی فردی هایمور، سارا بولگر، مری لوئیز پارکر، مارتین شورت، نیک نولته و ست روگن روی پرده نقره ای به نمایش عایدی.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "انصراف دیزنی پلاس از پخش افسانه های اسپایدرویک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصراف دیزنی پلاس از پخش افسانه های اسپایدرویک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید