بازسازی بازی نقش آفرینی پرسونا 3 معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ عمومی، کمپانی اتلوس (ATLUS) به تازگی از بازسازی سومین نسخه از سری پرسونا با عنوان Persona 3 Reload برای ایکس باکس و رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

بازسازی بازی نقش آفرینی پرسونا 3 معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

این نسخه از مواردی نظیر سیستم نبرد به روز شده، جلوه های صوتی و بصری بهبود یافته، صداگذاری کاملا تازه انگلیسی و موارد دیگر بهره می برد. بازی در واقع یک بازبینی مجذوب نماینده از یکی از نقش آفرینی های مهم ژانر است که برای دوران مدرن متولد شده است. در راستای محتویات بازسازی، در گفت وگو با رسانه آی جی ان (IGN)، ریوتا نیتسوما (Ryota Niitsuma)، تهیه نماینده بازی و کازوهیسا وادا (Kazuhisa Wada)، کارگردان ارشد، تایید کردند که این بازی فقط دارای محتوای نسخه اصلی پرسونا 3 است و محتوایی از Persona 3 FES یا Persona 3 Portable در آن وجود نخواهد داشت. نیتسوما در این باره می گوید:

محتوای FES به علت اینکه شامل نوعی سرانجام است که در آن بازیکنان شخصیت محبوب Aigis را کنترل می نمایند، شناخته شده و محتوای قابل حمل نیز به بازیکنان اجازه می دهد که یک شخصیت زن را به جای مرد که تنها گزینه در نسخه اصلی بازی بود، انتخاب نمایند. انتخاب شخصیت زن موارد خاصی را در داستان تغییر می دهد.

گفتنی است که نسخه های کنسولی پرسونا 3 پرتابل، پرسونا 4 گلدن و پرسونا 5 رویال به طور انحصاری برای ایکس باکس و کامپیوتر معرفی شدند اما کمپانی سازنده عرضه آن ها را برای پلتفرم هایی مانند پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ تایید کرد. بنابراین این احتمال می رود که بازسای پرسونا 3 روی پلتفرم های دیگر نیز در دسترس قرار گیرد.

بازی Persona 3 Reload در اوایل سال 2024 برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. این بازی روی سرویس گیم پس نیز در دسترس خواهد بود. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازسازی بازی نقش آفرینی پرسونا 3 معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی بازی نقش آفرینی پرسونا 3 معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید