نرم افزار و اپلیکیشن

منتظر تغییرات چشمگیر در IOS18 باشید!

گزارش نو مارک گرمن برخی از تغییرات چشمگیر iOS 18 و قابلیت های شخصی سازی آن را فاش می کند.

9 اردیبهشت 1403

ببینید؛ از بازی Slay the Spire II برای کامپیوتر رونمایی شد

شرکت مگا کریت (Mega Crit) به تازگی با انتشار تریلری مجذوب کننده از بازی Slay the Spire II برای رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

25 فروردین 1403

کلاه مخصوص رانندگان بولدوزر

یک کلاه ایمنی آزمایشی تازه رانندگان وسایل نقلیه مخصوص ساختمان سازی را از جراحت های جدی حفظ می کند.

17 فروردین 1403

همه بازی های سری فاینال فانتزی که قبل از Rebirth باید تجربه کنید

آیا می توانید باور کنید که سال 2024 است و فاینال فانتزی 7 هنوز یک نسخه بزرگ و پر هیاهو در سری فاینال فانتزی است؟ همه چیز از سال 1997 شروع شد، زمانی که اسکوئر انیکس (Square Enix) نسخه اصلی فاینال فانتزی 7 را روی پلی استیشن 1 با گرافیک سه بعدی منتشر کرد. تقریبا 27 سال...

14 اسفند 1402

مرورگر Arc Search با ویژگی های مجذوب کننده هوش مصنوعی برای کاربران iOS منتشر شد

شرکت The Browser اپلیکیشن جدیدی به نام Arc Search را برای کاربران گوشی های آیفون منتشر نموده که ترکیبی از یک مرورگر و موتور جست وجو با ویژگی های بسیار کارآمد هوش مصنوعی است.

10 بهمن 1402

اسکنرهای بدن نما در فرودگاه ها که سر و صدای زیادی بپا کرد، عکس

مردم پس از آنکه تصویر خود را در دستگاه اسکنر فرودگاه دیدند؛ شوکه شدند.

1 بهمن 1402

راهنمای برترین تنظیمات مانیتور برای تجربه خوب در بازی ها

شاید بتوان گفت که مانیتور گیمینگ یکی از مهم ترین بخش های یک سیستم بازی است. مانیتور به شما بازی را ارائه و نشان می دهد و در نتیجه در تجربه شما تأثیر بسیار زیادی دارد. نکته اصلی اینجاست که اگر شما یک سیستم بسیار قدرتمند داشته باشید ولی مانیتور خوبی در اختیار...

28 دی 1402

خوشحالی هواداران ایرانی آیفون دوام نداشت، سایدلود مختص اروپاست!

زومیت نوشت: مارگ گرمن از بلومبرگ می گوید که کاربران گوشی آیفون در اتحادیه اورپا، از سال آینده می توانند برنامه های مدنظرشان را از منابعی غیر از استور رسمی اپل دانلود نمایند.

23 آبان 1402

FC 24 به میراژ اجازه صدرنشینی نداد؛ جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، به نظر می رسد که بازی اساسینز کرید میراژ (Assassins Creed Mirage) در اولین هفته انتشار خود در جایگاه دوم جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا قرار گرفته است.

23 مهر 1402

هم مقرون به صرفه خریداری کنید، هم یارانه تشویقی بگیرید ، نکات مهم در مورد استفاده از کالابرگ و دریافت یارانه تشویقی

معاون امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: خانوارهای 3دهک پایین درآمدی که به ازای هر نفر 400هزار تومان یارانه می گیرند، درصورت استفاده از 50درصد یارانه هر نفر معادل 200هزار تومان در طرح کالابرگ، مشمول دریافت یارانه تشویقی 120هزار تومانی خواهند...

16 مرداد 1402

آنالیز شیائومی Mi Box S نسل 2؛ یک پیشرفت قابل قبول

شیائومی Mi Box S یکی از دستگاه های اندروید باکس محبوب در بازار است که امتحان خود را پس داده و حالا نسل دوم این مدل حتی از قابلیت های بیشتری هم برای تبدیل تلویزیون به یک دستگاه هوشمند بهره می برد.

27 تیر 1402

نرم افزار حضور و غیاب شرکت ها و ادارات

در این مقاله درباره نرم افزار حضور و غیاب صحبت خواهیم کرد. این نرم ­افزار­ها برای ثبت ورود و خروج کاربران هستند.

25 تیر 1402

بازسازی بازی نقش آفرینی پرسونا 3 معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

کمپانی اتلوس (ATLUS) به تازگی از بازسازی سومین نسخه از سری پرسونا با عنوان Persona 3 Reload برای ایکس باکس و رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

26 خرداد 1402

استارتاپ های پیروز خارجی در محاسبات کوانتومی

در بسیاری از داستان های استارتاپ های پیروز خارجی، آنقدرها به محاسبات کوانتومی توجهی نمی گردد. چرا که کامپیوترهای کوانتومی می توانند مسائلی را حل نمایند که کامپیوترهای رایج از انجام آنها عاجز هستند. اما این کامپیوترها هنوز با تجاری سازی فاصله دارند...

20 اردیبهشت 1402

واکنش باشگاه پرسپولیس به ماجرای بدهی های سنگین

اسنادی امروز در مورد بدهی میلیاردی پرسپولیس به بعضی بانک ها و نهادها منتشر شده است که ثابت می نماید باشگاه پرسپولیس وام های کلانی را دریافت نموده که هنوز آنها را پرداخت ننموده است.

17 اردیبهشت 1402

کنگره آمریکا و گامی فراتر از ممنوعیت تیک تاک

به گزارش خبرنگاران، فناوری ها در آینده طیف وسیعی از فعالیت های بشر را دربرمی گیرند و بخش های کوچکی از زندگی دست نخورده باقی می مانند. این روند، برخی قانون گذاران و سیاست مداران ایالات متحده را به فکر اقدام در واکنش به عوامل تهدیدکننده هژمونی آمریکا انداخته...

7 فروردین 1402

این ردیاب از تار های صوتی شما مراقبت می نماید!

از هر 13 بزرگسال آمریکایی، یک نفر خستگی صوتی را تجربه نموده است، اما بیشتر مردم تا زمانی که گرفتگی صدا ایجاد نشده باشد، متوجه نمی شوند که از صدای خود بیش از مقدار استفاده می نمایند.

3 اسفند 1401

(فیلم + عکس) تربیولنت بلژیک: برق پاک، مقرون به صرفه و البته آسان!

شرکت تربیولنت مدعی است که با استفاده فناوری، ساکنان می توانند انرژی پاک را از رودخانه ها و کانال های آب برداشت نمایند. توربین های میکرو-گرداب (micro-vortex) تربیولنت می توانند برق مورد احتیاج جوامع، شهر ها و روستا هایی با 50 تا 500 خانوار را تامین نموده و هر...

28 دی 1401

گرشاسپ، پرفروش ترین بازی رایانه ای ایرانی 8 ساله شد

گرشاسپ، رکورددار فروش بازی های رایانه ای ایران هشتمین سال ورود خود به عرصه بازی های رایانه ای را با ارائه تخفیف ویژه به علاقه مندان، جشن گرفت.

19 دی 1401

دوربین تلفن همراه نو هواوی سه بعدی خواهد بود؟

بر اساس گزارش های بازار تلفن همراه، سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) حق ثبت اختراع یک سیستم دوربین غیرعادی برای گوشی های هوشمند را به هواوی اعطا کرده است.

2 دی 1401
تعداد: (41)