بازی رایانه ای و کنسول بازی

ببینید؛ از بازی Slay the Spire II برای کامپیوتر رونمایی شد

شرکت مگا کریت (Mega Crit) به تازگی با انتشار تریلری مجذوب کننده از بازی Slay the Spire II برای رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

25 فروردین 1403

همه بازی های سری فاینال فانتزی که قبل از Rebirth باید تجربه کنید

آیا می توانید باور کنید که سال 2024 است و فاینال فانتزی 7 هنوز یک نسخه بزرگ و پر هیاهو در سری فاینال فانتزی است؟ همه چیز از سال 1997 شروع شد، زمانی که اسکوئر انیکس (Square Enix) نسخه اصلی فاینال فانتزی 7 را روی پلی استیشن 1 با گرافیک سه بعدی منتشر کرد. تقریبا 27 سال...

14 اسفند 1402

راهنمای برترین تنظیمات مانیتور برای تجربه خوب در بازی ها

شاید بتوان گفت که مانیتور گیمینگ یکی از مهم ترین بخش های یک سیستم بازی است. مانیتور به شما بازی را ارائه و نشان می دهد و در نتیجه در تجربه شما تأثیر بسیار زیادی دارد. نکته اصلی اینجاست که اگر شما یک سیستم بسیار قدرتمند داشته باشید ولی مانیتور خوبی در اختیار...

28 دی 1402

FC 24 به میراژ اجازه صدرنشینی نداد؛ جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، به نظر می رسد که بازی اساسینز کرید میراژ (Assassins Creed Mirage) در اولین هفته انتشار خود در جایگاه دوم جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا قرار گرفته است.

23 مهر 1402

بازسازی بازی نقش آفرینی پرسونا 3 معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

کمپانی اتلوس (ATLUS) به تازگی از بازسازی سومین نسخه از سری پرسونا با عنوان Persona 3 Reload برای ایکس باکس و رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

26 خرداد 1402

گرشاسپ، پرفروش ترین بازی رایانه ای ایرانی 8 ساله شد

گرشاسپ، رکورددار فروش بازی های رایانه ای ایران هشتمین سال ورود خود به عرصه بازی های رایانه ای را با ارائه تخفیف ویژه به علاقه مندان، جشن گرفت.

19 دی 1401

کربی به فروش شگفت انگیز خود ادامه می دهد؛ جدول هفتگی بازی بریتانیا

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، بازی Kirby and the Forgotten Land پیروز شده تا برای دومین هفته متوالی در صدر جدول پرفروش ترین بازی های بریتانیا قرار گیرد.

13 تیر 1401