عمر باتری پیکسل واچ کاربران را شگفت زده نخواهد کرد

به گزارش وبلاگ عمومی، اگر از کاربران ساعت های هوشمند باشید، می دانید که مقوله عمر باتری و شارژدهی یک امر مهم در این گجت های پوشیدنی به شمار می آید. مهم نیست که فناوری باتری های روز جهان چقدر پیشرفت نموده، اما به نظر می رسد هیچ ساعت هوشمندی نمی تواند بیش از یک روز برای کاربرانش شارژدهی به همراه داشته باشد. شایعات اولیه در خصوص ساعت هوشمند تازه گوگل یعنی پیکسل واچ حاکی از آن بود که این گجت پوشیدنی با عمر باتری بسیار طولانی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اما اکنون شایعات تازه می گویند که کاربران نباید چنین انتظاری از اولین ساعت هوشمند گوگل داشته باشند.

عمر باتری پیکسل واچ کاربران را شگفت زده نخواهد کرد

قبل از برگزاری کنفرانس سالانه توسعه دهندگان گوگل، که پیکسل واچ در آن رونمایی شد، شایعات از بهره گیری باتری مبتنی بر ظرفیت 300 میلی آمپر ساعتی خبر می دادند. ظاهراً خبرهای تازه این عدد را تأیید می نمایند و می گویند که کاربران نباید انتظار عمر باتری طولانی را از اولین ساعت هوشمند گوگل داشته باشند. باید اشاره کنیم که ظرفیت باتری این ساعت هوشمند کمی بیشتر از باتری گلکسی واچ 4 سامسونگ خواهد بود.

9to5mac در ادامه توضیحات خود آورده که با وجود ظرفیت باتری بیشتر، پیکسل واچ با یک بار شارژ کامل شارژدهی حداکثر یک روزه را به کاربران خود ارائه می دهد. در حال حاضر معین نیست که این ساعت هوشمند از قابلیت نمایشگر همواره روشن پشتیبانی خواهد نمود یا نه. ممکن است فکر کنید که پورت USB-C این ساعت، از فناوری شارژ سریع پشتیبانی خواهد نمود و کاربران می توانند در مدت کوتاهی این گجت پوشیدنی را شارژ نمایند. اما خبرهای تازه حاکی از آن است که شارژ شدن کامل گوگل پیکسل واچ تقریباً همچون گلکسی واچ 4 حدود 2 ساعت زمان می برد. این نکته هم یکی دیگر از قابلیت های ناامید نماینده پیکسل واچ است و ممکن است کاربران زیادی را از خرید این محصول منصرف کند.

غول موتور جست وجو پس از حدود شش سال انتشار شایعات مختلف، پیش نمایش اولین ساعت هوشمند خود را در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان به کاربران نشان داد. قرار است این گجت پوشیدنی پاییز سال جاری به همراه سری تازه پیکسل 7 برای فروش عرضه بازارهای جهانی گردد. هر هفته شاهد انتشار خبرهایی در خصوص قابلیت های مثبت و منفی این محصول گوگل هستیم که البته باید برای آنالیز صحت این اطلاعات تا روز رونمایی رسمی و انتشار معینات واقعی آن صبر کنیم. بر اساس گزارش منتشر شده از وب سایت 9To5Google، پیکسل واچ گوگل احتمالاً از 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

در مقایسه با ساعت های هوشمند سایر غول های فناوری باید اشاره کنیم که ساعت های هوشمند گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک 1.5 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی را به کاربرانشان ارائه می دهند. بعلاوه اپل واچ سری 7 نیز با 1 گیگابایت حافظه داخلی و 32 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار گرفته است. بنابراین می توان گفت که اولین ساعت هوشمند گوگل در این مقوله از سایر رقبای سرسخت خود پیشی خواهد گرفت. واضح است که حافظه رم بیشتر عملکرد روان تر و سریع تری را به کاربران پیکسل واچ ارائه می دهد. بعلاوه آن ها می توانند با خیال راحت اپلیکیشن های مورد نظر خود را روی این ساعت هوشمند نصب نمایند.

شایعه دیگری که در خصوص این ساعت هوشمند در فضای مجازی دست به دست می گردد، در خصوص پردازنده آن است. گفته می گردد که گوگل میخواهد در این ساعت هوشمند از پردازنده 4 سال قبل اگزینوس یعنی اگزینوس 9110 بهره ببرد که شاید خیلی از کاربران انتظار شنیدن چنین خبری را نداشتند. باید اشاره کنیم که اگزینوس 9110 محصول شرکت سامسونگ است که نخستین بار شاهد استفاده از آن در ساعت گلکسی واچ اریجینال بودیم؛ ساعت هوشمندی که چهار سال قبل، یعنی در سال 2018، با سیستم عامل تایزن روانه بازار گجت های هوشمند شد.

ساعت هوشمند تازه گوگل طبق تصاویر رسمی منتشر شده، به شکل مدور است و از طراحی گنبدی شکلی بهره می برد. در سمت راست قاب مدور آن یک دکمه چرخان دیده می گردد که کاربران می توانند از آن برای انجام کارهای روزانه خود بهره ببرند. باید دید گوگل چه واکنشی نسبت به شایعات منتشر شده در خصوص پیکسل واچ از خود نشان خواهد داد.

منبع: Andriodpolice

منبع: دیجیکالا مگ

به "عمر باتری پیکسل واچ کاربران را شگفت زده نخواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمر باتری پیکسل واچ کاربران را شگفت زده نخواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید