کربی به فروش شگفت انگیز خود ادامه می دهد؛ جدول هفتگی بازی بریتانیا

به گزارش وبلاگ عمومی، طبق جدیدترین آمار منتشر شده، بازی Kirby and the Forgotten Land پیروز شده تا برای دومین هفته متوالی در صدر جدول پرفروش ترین بازی های بریتانیا قرار گیرد.

کربی به فروش شگفت انگیز خود ادامه می دهد؛ جدول هفتگی بازی بریتانیا

این بازی که تنها روی کنسول دستی نینتندو سوییچ منتشر شده، پس از کاهش فروش 43 درصدی در هفته ای که گذشت، همچنان توانست جایگاه خود را حفظ کند. اولین بازی سه بعدی Kirby با فروش فوق العاده ای که تا به امروز بدست آورده، در حال حاضر چهارمین بازی پرفروش این سری در بریتانیا محسوب می گردد و به نظر می رسد که به مرور زمان بتواند به جایگاه های بالاتری از این نظر دست پیدا کند.

بازی نو و تحسین شده استودیوی فرام سافتور یعنی الدن رینگ نیز با افت فروش 22 درصدی توانست به جایگاه دوم دست پیدا کند. در همین حال، Pokémon Legends: Arceus پس از افت 9 درصدی در فروش به رتبه سوم بسنده کرد. لازم به ذکر است که هر دو بازی ذکر شده با وجود افت در فروش به جایگاه های بهتری دست پیدا نموده اند. یکی از بازی های نو جدول، Tiny Tinas Wonderlands بود که از جایگاه دوم به چهارم سقوط کرد. این بازی اثر نو استودیوی گیرباکس سافتور، سازنده مجموعه بوردرلند، محسوب می گردد و توانسته به نمرات خوبی دست پیدا کند.

فروش هفته دوم بازی تنها 38 درصد کاهش یافته است که یک عملکرد بسیار خوب محسوب می گردد. از طرفی اکثریت فروش این بازی تا به امروز به صورت دیجیتال بوده است و در آمار منتشر شده، اندازه فروش دیجیتالی بازی ها لحاظ نشده است. این بازی را هم اکنون می توانید روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی تجربه کنید.

بازی نو کمپانی بتسدا یعنی گوست وایر: توکیو با افت فروش 70 درصدی از جایگاه 11 به جایگاه 23 سقوط کرد. نسخه کنسولی Crusader Kings 3 از کمپانی پارادوکس نیز با 81 درصد فروش روی پلی استیشن 5 و مابقی در ایکس باکس به رتبه 40 دست پیدا کرد که البته با توجه به نمرات خوب این بازی، استقبال کم بازیکنان از آن جای تعجب دارد.

بعلاوه بازی GTA: The Trilogy با افزایش فروش 57 درصدی با هفت پله صعود به رتبه 13 دست پیدا کرد. از طرفی Football Manager 2022 دوباره در جایگاه پانزدهم قرار گرفته است. بعلاوه بازی های فیفا 22 و ماریو کارت 8 دلوکس مطابق انتظار در جدول مشاهده می شوند و این هفته با پیشرفت در جایگاه های پنجم و ششم قرار گرفته اند.

در ادامه می توانید 10 بازی برتر را در هفته منتهی به 2 آوریل 2022 (13 فروردین 1401) مشاهده کنید.

بازیجایگاه فعلیجایگاه قبلی
Kirby and The Forgotten Land11
الدن رینگ23
Pokémon Legends: Arceus35
Tiny Tinas Wonderlands42
فیفا 2256
ماریو کارت 8 دلوکس610
گرن توریسمو 774
WWE 2K2288
Animal Crossing: New Horizons913
هورایزن فوربیدن وست109

منبع: Gamesindustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ

به "کربی به فروش شگفت انگیز خود ادامه می دهد؛ جدول هفتگی بازی بریتانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کربی به فروش شگفت انگیز خود ادامه می دهد؛ جدول هفتگی بازی بریتانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید