طراحی گرافیکی و چاپ

مُرغانه پُورد لاله دشت یادگار راه شاه عباسی

پورد یا پورت در زبان گیلکی به پل گفته می شود؛ پل خشتی در روستای لاله دشت در شهرستان کوچصفهان، یکی از چندین پل خشتی بجامانده از راه شاه عباسی است که در دوره صفویه و برای توسعه جاده ابریشم ساخته شده است.

15 بهمن 1402

اعلام زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به منظور تامین نیروی انسانی مورد احتیاج این وزارتخانه، مهرماه سال جاری برگزار می گردد.

26 شهریور 1402

بسترن تی 90؛ این خودرو چینی با این قیمت معجزه است!

بسترن یا بستیون محصولی از گروه فاو چین است که مدل هایی از آن سابقه حضور در خیابان های کشورمان را نیز داشته اند. اکنون فاو از کراس اوور تی 90 رونمایی کرده که در بازار چین از 13900 تا 20500 دلار قیمت دارد.

10 مرداد 1402

ایلان ماسک سانفرانسیسکو را به هم ریخت، عکس

ایسنا نوشت: یک علامت ایکس غول پیکر و درخشان، نقطه ای از سانفرانسیسکو را نشان می دهد که ایلان ماسک می گوید قصد دارد شرکتش یعنی پلتفرم پیام رسان ایکس یا همان توییتر سابق را حفظ کند اما مسئولان و برخی از مردم شهر، از این شرایط ناراضی هستند.

9 مرداد 1402

میرعزای تعزیه تهران ، مردی که نابغه تعزیه سرایی بود

تعزیه های قاجار را بانام میرعزای کاشانی می شناسند. به خصوص تعزیه هایی که در تکیه دولت برگزار می شد زیر نظر او شکل می گرفت. وی جزو نوابغ تعزیه سرایی در ایران بود، در سرودن شعر و نوحه استعداد و تسلط بسیاری داشته و اشعار تعزیه زیادی سروده است.

30 تیر 1402

عشق است پیکان و جاده شمال

اینجا خبری از پیکان قراضه نیست. پیکان های رنگ وارنگ شبیه اشیای گران قیمتی که از موزه های خانگی بیرون آمده اند به خط شده اند تا دقایقی که کنارشان قدم می زنی پرت شوی در خاطرات دهه 50 و 60 خورشیدی؛ خاطراتی که صاحبان و بازدیدنمایندگان این اتومبیل ها هنوز روی...

19 اردیبهشت 1402

گل سر سبد ماشین های اسپانیایی، عکس

کوپرا که از شرکت های تابعه کمپانی اسپانیایی سئات و زیرمجموعه فولکس واگن محسوب می شود، از جدیدترین محصول برقی خود براساس پلتفرم MEB با نام تاواسکان رونمایی کرد.

7 اردیبهشت 1402

شاخ و شانه کشیدن رنو برای رقبا با یک طراحی استثنایی، عکس

طراحی فیس لیفت کلیو به طرز عجیبی خاص و مجذوب کننده شده و تهدیدی برای رقبایش، مثل فولکس واگن پولو، اشکودا فابیا و سئات ایبیزا به شمار میرود.

4 اردیبهشت 1402

بنر PVC چیست و چه کاربردی دارد ؟

بنر PVC چیست و چه کاربردی دارد ؟ می دانیم پلی وینیل کلراید (PVC) یک ماده کاملاً خنک برای چاپ است، اما هنوز اندازه زیادی از آن وجود دارد. با وجود مزاحمت محیطی PVC، که قابل بازیافت نیست، در بسیاری از برنامه های چاپی بسیار خوب عمل می نماید، عمدتاً به علت مقرون...

6 بهمن 1401

کارت ویزیت و مزایای استفاده از آن

از مهم ترین راه های تبلیغات می توان به کارت ویزیت اشاره نمود. مشاغل و کسب وکارها در هر مرحله ای که باشند باید از راه بازاریابی و استفاده از روش های مختلف به تبلیغ بیزینس خود بپردازند.

3 بهمن 1401

در خانه بنیانگذار نشر دانشگاهی چه می گذرد؟ ، صاحب این خانه از نماینده پاپ جایزه گرفت

خانه مرحوم سعید نفیسی، استاد پرآوازه ادبیات ایران از جمله خانه های ارزشمند و جاذبه های تاریخی استان تهران است که قدمتش به دوران قاجار برمی شود.

9 دی 1401

ماسک: تیک توییتر با رنگ های تازه هفته آینده فعال می شود

ایلان ماسک اعلام نمود که برنامه دریافت تیک آبی توییتر می تواند از روز جمعه، دوم دسامبر (11 آذر) با رویه کاملا جدیدی برای تأیید هویت افراد به منظور حل مسائل جعل هویت دوباره در دسترس قرار گیرد.

5 آذر 1401

هشدار: هنگام استفاده از کیسه آب گرم در زمستان دقت کنید!

به افرادی که به منظور صرفه جویی در قبض انرژی خود در زمستان، از کیسه های آب گرم و پتوهای برقی استفاده می نمایند، هشدار داده شده است که قبل از هر چیز، کنترل های حیاتی ایمنی را انجام دهند تا از صدمات جدی جلوگیری نمایند.

3 آذر 1401

این خودروی ژاپنی یکی از گزینه های مجذوب کننده برای ورود به بازار ایران است

تویوتا کرولا 2023 معرفی گردید. این خودرو ژاپنی مقرون به صرفه قیمت برای ورود به بازار ایران شانس زیادی دارد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

15 مهر 1401

وودی آلن دیگر فیلم نمی سازد

وودی آلن کارگردان، نویسنده و بازیگر آمریکایی گفته که پس از اتمام فیلمبرداری آخرین کار خود که در پاریس مراحل نهایی اش را پشت سر می گذارد، دیگر فیلم نمی سازد و خود را بازنشسته می نماید.

31 شهریور 1401

جایزه ادبی جلال آل احمد فراخوان داد

فراخوان پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد از سوی دبیرخانه این جایزه منتشر شد.

5 شهریور 1401

سامسونگ با همکاری مرسدس و مارک اند لونا یک S22 اولترا ویژه می سازد

سامسونگ هفته گذشته از سری نو گوشی های پرچم دار خود یعنی گلکسی S22 رونمایی کرد. سوا از رنگ هایی که سامسونگ برای این گوشی های هوشمند پرچم دار در نظر گرفته، این شرکت میخواهد تا نسخه های محدود و اختصاصی از این گوشی های هوشمند را برای جلب توجه بیشتر کاربران در...

13 اردیبهشت 1401

درخواست یک کارگردان از ضرغامی: مزار امیر کبیر در کربلا را احیا کنید

یک کارگردان و تهیه نماینده گفت: به مهندس ضرغامی پیشنهاد می دهم مزار امیر کبیر در کربلا را بازسازی و احیا کند تا زائرانی که به کربلا می فرایند از مزار او نیز بازدید نمایند. امیرکبیر ارادت خاصی به امام حسین (ع) داشته است.

26 فروردین 1401

استفاده تجاری از نانولوله ها در تولید سیم

شرکت ای ام ال تری دی دو پروژه امکان سنجی مشترک را با دانشگاه دیکین ملبورن اغاز کرده است که در آن نانولوله های نیترید بور (BNNTs) را برای به کار گیری در فناوری تولید افزودنی سیم (WAM) بررسی کند.

19 فروردین 1401

بی وای دی خودرو کامپکت نو خود را معرفی کرد

بی وای دی خودرو کامپکت تازه خود، با نام Destroyer 05 را معرفی کرد.

4 بهمن 1400
تعداد: (37)