بی وای دی خودرو کامپکت نو خود را معرفی کرد

به گزارش وبلاگ عمومی، بی وای دی خودرو کامپکت تازه خود، با نام Destroyer 05 را معرفی کرد.

بی وای دی خودرو کامپکت نو خود را معرفی کرد

وبلاگ عمومی - در نمایشگاه خودروی گوانجو 2021، برند بی وای دی، خودروی کامپکت تازه خود، با نام Destroyer 05 را معرفی کرد. لازم به ذکر است قیمت خودروی تازه احتمالا بین 120 تا 150 هزار یوان خواهد بود.

در نمایشگاه خودروی گوانجو 2021، برند بی وای دی، خودروی کامپکت تازه خود، با نام Destroyer 05 را معرفی کرد. لازم به ذکر است قیمت خودروی تازه احتمالا بین 120 تا 150 هزار یوان خواهد بود.

بی وای دی خودرو کامپکت تازه خود را معرفی کرد

از نظر ظاهری، خودروی فوق با زبان طراحی کاملا تازهی ارائه شده است که با سبک های طراحی مدل های موجود این کمپانی فرق دارد.

به طور خاص، خودروی تازه دارای یک جلوپنجره چندضلعی با میزان بزرگ است.

فضای داخلی با عناصر نقطه چین، با لوگوی تازه BYD و دهانه های بزرگ هوا در دو طرف تزئین شده که باعث شده است خودروی تازه بسیار اسپرت به نظر برسد.

در خصوص قسمت قسمت عقب، شکل کلی خودرو ساده است و چراغ ها از نوع میله ای طراحی شده است که نوشته Build Your Dream دربالای آن خودنمایی می نماید.

البته بخش مهم قسمت عقب، نشان Destroyer 05 در پایین سمت راست است که نشان از نام نهایی این خودرو است.

در دیدگاه کلی، همان طور که قبلا هم اعلام شده بود، این خودرو دارای رادارهای جلو، سانروف، رادارهای جلو، تزئینان شیشه های جانبی، دوربین های +ACC و غیره خواهد بود.

ابعاد بدنه، طول، عرض و ارتفاع محصول تازه بی وای دی برابر با 4780/1837/1495 میلیمتر و فاصله بین دو محورنیز 2718 میلیمتر است.

به گزارش چرخان، از نظر قدرت، دسترویر بی وای دی، به سیستم هیبرید پلاگین 1.5 لیتری DM-i مدل BYD QIN PLUS DM-i با حداکثر قدرت110 اسب بخار (81 کیلووات) مجهز خواهد بود.

منبع: بیت ران

به "بی وای دی خودرو کامپکت نو خود را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی وای دی خودرو کامپکت نو خود را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید