طراحی لوگو

بسترن تی 90؛ این خودرو چینی با این قیمت معجزه است!

بسترن یا بستیون محصولی از گروه فاو چین است که مدل هایی از آن سابقه حضور در خیابان های کشورمان را نیز داشته اند. اکنون فاو از کراس اوور تی 90 رونمایی کرده که در بازار چین از 13900 تا 20500 دلار قیمت دارد.

10 مرداد 1402

ایلان ماسک سانفرانسیسکو را به هم ریخت، عکس

ایسنا نوشت: یک علامت ایکس غول پیکر و درخشان، نقطه ای از سانفرانسیسکو را نشان می دهد که ایلان ماسک می گوید قصد دارد شرکتش یعنی پلتفرم پیام رسان ایکس یا همان توییتر سابق را حفظ کند اما مسئولان و برخی از مردم شهر، از این شرایط ناراضی هستند.

9 مرداد 1402

گل سر سبد ماشین های اسپانیایی، عکس

کوپرا که از شرکت های تابعه کمپانی اسپانیایی سئات و زیرمجموعه فولکس واگن محسوب می شود، از جدیدترین محصول برقی خود براساس پلتفرم MEB با نام تاواسکان رونمایی کرد.

7 اردیبهشت 1402

شاخ و شانه کشیدن رنو برای رقبا با یک طراحی استثنایی، عکس

طراحی فیس لیفت کلیو به طرز عجیبی خاص و مجذوب کننده شده و تهدیدی برای رقبایش، مثل فولکس واگن پولو، اشکودا فابیا و سئات ایبیزا به شمار میرود.

4 اردیبهشت 1402

کارت ویزیت و مزایای استفاده از آن

از مهم ترین راه های تبلیغات می توان به کارت ویزیت اشاره نمود. مشاغل و کسب وکارها در هر مرحله ای که باشند باید از راه بازاریابی و استفاده از روش های مختلف به تبلیغ بیزینس خود بپردازند.

3 بهمن 1401

ماسک: تیک توییتر با رنگ های تازه هفته آینده فعال می شود

ایلان ماسک اعلام نمود که برنامه دریافت تیک آبی توییتر می تواند از روز جمعه، دوم دسامبر (11 آذر) با رویه کاملا جدیدی برای تأیید هویت افراد به منظور حل مسائل جعل هویت دوباره در دسترس قرار گیرد.

5 آذر 1401

این خودروی ژاپنی یکی از گزینه های مجذوب کننده برای ورود به بازار ایران است

تویوتا کرولا 2023 معرفی گردید. این خودرو ژاپنی مقرون به صرفه قیمت برای ورود به بازار ایران شانس زیادی دارد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

15 مهر 1401

سامسونگ با همکاری مرسدس و مارک اند لونا یک S22 اولترا ویژه می سازد

سامسونگ هفته گذشته از سری نو گوشی های پرچم دار خود یعنی گلکسی S22 رونمایی کرد. سوا از رنگ هایی که سامسونگ برای این گوشی های هوشمند پرچم دار در نظر گرفته، این شرکت میخواهد تا نسخه های محدود و اختصاصی از این گوشی های هوشمند را برای جلب توجه بیشتر کاربران در...

13 اردیبهشت 1401

بی وای دی خودرو کامپکت نو خود را معرفی کرد

بی وای دی خودرو کامپکت تازه خود، با نام Destroyer 05 را معرفی کرد.

4 بهمن 1400