موبایل، تبلت و گجت ها

ببینید؛ از بازی Slay the Spire II برای کامپیوتر رونمایی شد

شرکت مگا کریت (Mega Crit) به تازگی با انتشار تریلری مجذوب کننده از بازی Slay the Spire II برای رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

25 فروردین 1403

هتل کریستال، گزینه ای مناسب برای اقامت در نزدیکی جاذبه های شهر وان

هتل کریستال وان یکی از هتل های 3 ستاره شهر وان است و گزینه خوبی برای اقامت به شمار می رود. Crystall Hotel Van در منطقه ایپک یولو، نزدیکی مرکز شهر وان قرار گرفته است. با اقامت در کریستال وان دسترسی خوبی به جاهای دیدنی وان خواهید داشت. مراکز خرید و تفریحی فراوانی...

14 فروردین 1403

پرچمدار نو هواوی دوربین های عجیبی دارد

آخرین شایعاتی که درباره مشخصات گوشی P70 هواوی منتشر شده بود، به ژانویه 2024 مربوط می گردد. از آن موقع به بعد خبر خاصی درباره این پرچمدار به سطح اینترنت درز پیدا نکرده بود، اما حالا اطلاعات جالبی از طراحی عقب این گوشی فاش شده است.

16 اسفند 1402

طراحی عجیب و متفاوت گوشی مقرون به صرفه چینی

گوشی اوپو F25 پرو 5G در تاریخ 29 فوریه (10 اسفند) در هند رونمایی خواهد شد.

2 اسفند 1402

مرورگر Arc Search با ویژگی های مجذوب کننده هوش مصنوعی برای کاربران iOS منتشر شد

شرکت The Browser اپلیکیشن جدیدی به نام Arc Search را برای کاربران گوشی های آیفون منتشر نموده که ترکیبی از یک مرورگر و موتور جست وجو با ویژگی های بسیار کارآمد هوش مصنوعی است.

10 بهمن 1402

اسکنرهای بدن نما در فرودگاه ها که سر و صدای زیادی بپا کرد، عکس

مردم پس از آنکه تصویر خود را در دستگاه اسکنر فرودگاه دیدند؛ شوکه شدند.

1 بهمن 1402

شارژ بی سیم گوشی از فاصله 20 سانتی متری!

زومیت نوشت: اینفینیکس فناوری شارژ بی سیم جدیدش را با قابلیت شارژ از راه دور لوازم الکتریکی در CES 2024 به نمایش گذاشت.

23 دی 1402

چرا این عکس جیمز وب خیلی خاص و مهم است؟

تسنیم نوشت: این هفته یک عکس از اورانوس که جیمزوب آن را گرفته است، لقب عکس هفته را به خود اختصاص داد.

13 دی 1402

تنهایی این حیوان بامزه را از پا در می آورد!، عکس

آلپاکاها موجودات منحصر به فردی هستند. بیشتر مردم اطلاعات کمی در خصوص آنها دارند و در یافتن حقایق و اطلاعات با کیفیت مشکل دارند. در این گزارش، بعضی از حقایق آلپاکا را که ممکن است بخواهید بدانید، آورده شده است.

10 دی 1402

آنر X50 GT با دوربین 108 مگاپیکسلی 14 دی رونمایی می گردد

آنر از سری گوشی های هوشمند X50 خود تابستان امسال رونمایی کرد و آن ها در سه مدل X50، X50 پلاس و X50i در اختیار کاربران قرار داد. آن طور که خبرها حاکی از آن است، این سری یک مدل دیگر نیز دارد که آنر X50 GT نام دارد و قرار است این شرکت در تاریخ 4 ژانویه (14 دی ماه) آن را به...

7 دی 1402

راهنمای خرید برترین کابل AUX؛ گزینه های پرکاربرد و خوش قیمت بازار

کابل AUX، یک کابل صوتی است که در یک سر آن یک جک 3.5 میلی متری دیده می گردد و در سر دیگر آن درگاه های مختلفی وجود دارد. با استفاده از این کابل، می توان یک دستگاه صوتی الکترونیکی را به پخش کننده صوت متصل کرد و این کار به انتقال صدای با کیفیت بالا از دستگاه های...

2 دی 1402

این گوشی پرچمدار چینی برای زهرچشم گرفتن از بزرگان آمده ، عکس

زومیت نوشت: وان پلاس 12 گوشی رده بالای هیجان انگیزی است که باتری پرظرفیت، نمایشگر سریع و سخت افزار پرقدرت دارد و برای بزرگان صنعت خط ونشان می کشد.

14 آذر 1402

خوشحالی هواداران ایرانی آیفون دوام نداشت، سایدلود مختص اروپاست!

زومیت نوشت: مارگ گرمن از بلومبرگ می گوید که کاربران گوشی آیفون در اتحادیه اورپا، از سال آینده می توانند برنامه های مدنظرشان را از منابعی غیر از استور رسمی اپل دانلود نمایند.

23 آبان 1402

مدل پایه مک بوک پرو M3 در برابر مدل های گران تر؛ تفاوت ها و شباهت ها

شب گذشته اپل از نسل تازه مک بوک پرو 14 و 16 اینچی رونمایی کرد که از تراشه های سری M3 بهره می برند. مقرون به صرفه ترین مدل این خانواده مجهز به تراشه M3 است و این مدل را با سایر مدل های این خانواده مقایسه می کنیم تا ببینیم نسبت به یکدیگر چه حرفی برای گفتن دارند.

9 آبان 1402

چطور در کیش هتل رزرو کنم؟

در این مقاله به نحوه انتخاب و رزرو یک هتل خوب در جزیره زیبای کیش می پردازیم.

20 شهریور 1402

بزرگترین گورستان هواپیمای جهان، ایستگاه آخر جنگنده های مشهور، عکس

گورستان هواپیمای دیویس مونتن آریزونا لقب بزرگ ترین انبار هواگرد در جهان را یدک می کشد و تماشای تصویرش از فضا تاییدکننده این ادعا است.

10 شهریور 1402

فتح سربالایی های تهران!

در محدوده غرب و شمال غرب مرکز به دلیل نزدیکی به ارتفاعات توچال و البرز کلی کوه وجود دارد که کافی است کمی سحرخیز باشید تا بتوانید در آن حوالی تفریح و ورزش را با هم تجربه کنید؛ مقاصدی که می توان صبح زود به قصد صعود به سمت شان حرکت کرد و با کمی پیاده روی در...

9 شهریور 1402

نحوه استفاده از گوشی شخصیت شما را نشان می دهد

تست های شخصیت می توانند چیزهای زیادی در خصوص علایق، طبیعت، رفتار، نقاط قوت، ضعف و غیره شما بگویند. یکی از این تست ها که شاید برایتان جالب هم باشد، تست شخصیت از شیوه در دست گرفتن گوشی است.

2 شهریور 1402

مهلت 2 روزه به داوطلبان کنکور ؛ برای آنالیز مجدد نمره کل سابقه تحصیلی درخواست دهید

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش از معین مهلت 2 روزه برای داوطلبان کنکور 1402 به منظور درخواست آنالیز مجدد نمره کل سابقه تحصیلی اطلاع داد.

21 مرداد 1402

آنالیز شیائومی Mi Box S نسل 2؛ یک پیشرفت قابل قبول

شیائومی Mi Box S یکی از دستگاه های اندروید باکس محبوب در بازار است که امتحان خود را پس داده و حالا نسل دوم این مدل حتی از قابلیت های بیشتری هم برای تبدیل تلویزیون به یک دستگاه هوشمند بهره می برد.

27 تیر 1402
تعداد: (124)