هتل کریستال، گزینه ای مناسب برای اقامت در نزدیکی جاذبه های شهر وان

به گزارش وبلاگ عمومی، هتل کریستال وان یکی از هتل های 3 ستاره شهر وان است و گزینه خوبی برای اقامت به شمار می رود. Crystall Hotel Van در منطقه ایپک یولو، نزدیکی مرکز شهر وان قرار گرفته است. با اقامت در کریستال وان دسترسی خوبی به جاهای دیدنی وان خواهید داشت. مراکز خرید و تفریحی فراوانی در نزدیکی هتل قرار دارند و به آسانی می توانید از آن ها بازدید کنید.

هتل کریستال، گزینه ای مناسب برای اقامت در نزدیکی جاذبه های شهر وان

تئاتر ایالتی وان، موزه وان و مسجد بزرگ وان از جاذبه هایی هستند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما وان می توانید از آن ها بازدید کنید. کریستال وان از هتل های خوب و مالی شهر وان است و با اقامت در آن اوقات خوشی را سپری خواهید کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل کریستال وان

در هتل کریستال وان امکانات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش 24 ساعته از امکانات اساسی هتل به شمار می روند. در قسمت پذیرش، خدمات تور و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می شود. هتل Crystall Hotel Van پذیرای بچه ها در تمام رده های سنی است و خدمات مناسبی به آنان ارائه می کند. در هتل کریستال چک این از ساعت 14 تا 23.30 و چک اوت تا پیش از ساعت 11 انجام می گیرد. تیم حرفه ای هتل مسلط به زبان های ترکی و انگلیسی هستند و به گرمی از مهمانان استقبال می کنند. خدمات خانه داری رایگان است و با پرداخت هزینه می توانید از خدمات لاندری استفاده کنید.

امکانات دیگر هتل شامل آسانسور، صندوق امانات، روزنامه رایگان و کمد است. امکانات برگزاری همایش هتل کریستال وان را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. حیوانات خانگی در این هتل پذیرفته نمی شوند. پیشنهاد می کنیم برای رعایت حال مهمانان دیگر از استعمال دخانیات در قسمت های مشترک خودداری کرده و برای این منظور به اتاق سیگار تشریف ببرید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

هتل Crystall Hotel Van دارای 20 واحد اقامتی ساده و راحت است. منظره زیبایی از شهر از اتاق ها دیده می شود. تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق ها گنجانده شده است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق خانواده، سوئیت و اتاق تویین است. همه واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند.

برخی از واحدها دارای آشپزخانه و لوازم آشپزی نیز هستند و در صورت تمایل می توانید غذای موردنظرتان را تهیه نمایید. مینی بار، یخچال، کتری برقی، پنکه، تلویزیون صفحه تخت، آینه آرایشی، اتو، میز، تلفن و صندلی از دیگر امکانات موجود در اتاق ها به شمار می روند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند واحدهای اقامتی این هتل دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه نیستند و لازم است هنگام رزرو اتاق این نکته را مدنظر داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل

جاذبه های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که با استفاده از خدمات تور می توانید از آن ها بازدید کنید. تراس روف تاپ هتل منظره زیبایی از شهر را به نمایش می گذارد و مکان دنجی برای گذراندن اوقات فراغت است. مرکز اسپا، سونا، ماساژ سنگ داغ و حمام ترکی از دیگر امکانات تفریحی هتل Crystall Hotel Van به شمار می روند.

رستوران هتل

با اقامت در هتل کریستال وان برای صرف غذا می توانید به رستوران داخل هتل تشریف ببرید. در هتل Crystall Hotel Van صبحانه سلف سرویس هر روز از ساعت 8.30 تا 10 صبح سرو می شود. انواع غذاهای بسته بندی شده برای هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام موجود است. ناگفته نماند هتل دارای خدمات روم سرویس نیز است و در صورت تمایل می توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید. برای صرف نوشیدنی های متنوع سری به سالن هتل بزنید. با توجه به موقعیت مکانی هتل کریستال، رستوران های خوبی در همسایگی هتل موجود هستند که گزینه خوبی برای صرف غذا به شمار می روند.

فاصله هتل کریستال وان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا مرکز خرید وان ای وی ام: 1.2 کیلومتر

فاصله تا موزه باستان شناسی و مردم شناسی وان: 5.1 کیلومتر

فاصله تا موزه وان: 5.4 کیلومتر

فاصله تا قلعه وان: 6.1 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل کریستال، گزینه ای مناسب برای اقامت در نزدیکی جاذبه های شهر وان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کریستال، گزینه ای مناسب برای اقامت در نزدیکی جاذبه های شهر وان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید