این گوشی پرچمدار چینی برای زهرچشم گرفتن از بزرگان آمده ، عکس

به گزارش وبلاگ عمومی، زومیت نوشت: وان پلاس 12 گوشی رده بالای هیجان انگیزی است که باتری پرظرفیت، نمایشگر سریع و سخت افزار پرقدرت دارد و برای بزرگان صنعت خط ونشان می کشد.

این گوشی پرچمدار چینی برای زهرچشم گرفتن از بزرگان آمده ، عکس

وان پلاس 12 پس از افشای اطلاعات فراوان، خاتمه از راه رسید. همانطور که انتظار داشتیم، وان پلاس 12 به لطف سخت افزار قدرتمند و کیفیت ساخت بالایش به راحتی وارد لیست برترین گوشی ها می گردد و رقیبی قابل توجه برای مدل های رده بالای گوشی سامسونگ و گوشی شیائومی به شمار میرود.

وان پلاس 12 همزمان با 10 سالگی برند وان پلاس رونمایی شده است و اهمیت بسیار زیادی برای این شرکت دارد. این گوشی فعلا برای بازار چین رونمایی شده است، اما وان پلاس تأیید نموده که بعدا پرچمدار نوش را در بازارهای بین المللی نیز عرضه خواهد شد.

وان پلاس 12 بعضی از کمبودهایی را که پیش تر در مدل های مختلف گوشی وان پلاس دیده بودیم، رفع می نماید؛ ازجمله نبود فناوری شارژ بی سیم و استفاده نکردن از درگاه USB-C پرسرعت. وان پلاس 12 افزون بر رفع سازی نقص ها، دوربین پیشرفته تری نسبت به نسل قبل دارد.

وان پلاس 12 از همان زبان طراحی وان پلاس 11 استفاده می نماید، با این حال یک سری تغییرات در گوشی نو اعمال شده اند. نوترین پرچمدار چینی ها به پنل پشتی شیشه ای و فریم فلزی مجهز است و با گواهی IP65 دربرابر آب و گردوغبار از خود مقاومت نشان می دهد.

وان پلاس می گوید گوشی نوش از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3، رم LPDDR5x و فضای ذخیره سازی پرسرعت UFS 4.0 استفاده می نماید. این گوشی محفظه بخار 9٬140 میلی مترمربعی دارد که عملکرد بسیار خوبی در خنک سازی قطعات داخلی انجام می دهد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "این گوشی پرچمدار چینی برای زهرچشم گرفتن از بزرگان آمده ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گوشی پرچمدار چینی برای زهرچشم گرفتن از بزرگان آمده ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید