بازاریابی و فروش

راهنمای انتخاب ساعت برای هدیه

انتخاب ساعت به عنوان هدیه می تواند کار دشواری باشد، چرا که تنوع مدل ها و برندها بسیار زیاد است و باید به سلیقه و احتیاج فرد مورد نظر نیز توجه کرد. با این حال، با در نظر گرفتن چند نکته کلیدی می توانید انتخابی درست و رضایت بخش داشته باشید. از طرفی برای انتخاب...

29 فروردین 1403

ببینید؛ از بازی Slay the Spire II برای کامپیوتر رونمایی شد

شرکت مگا کریت (Mega Crit) به تازگی با انتشار تریلری مجذوب کننده از بازی Slay the Spire II برای رایانه های شخصی رونمایی نموده است.

25 فروردین 1403

رقیب کره ای هایلوکس ، کیا وانت می سازد ، عکس

پس از اینکه هیوندای در سال 2021 سانتا کروز را روانه بازار کرد، حالا کیا در سال 2025 پیکاپ مخصوص به خود را خواهد داشت. اولین پیکاپ کیا که تاسمان نامیده می گردد، فعلا در کره جنوبی، استرالیا، آفریقا و خاورمیانه عرضه خواهد شد.

24 فروردین 1403

همکاری غول های ژاپنی برای فراوری خودروی برقی، عکس

دو شرکت رقیب خودروساز ژاپنی، نیسان و هوندا، اخیرا اعلام کردند در حال آنالیز آغاز یک همکاری راهبردی، در زمینه فراوری قطعات کلیدی برای استفاده در وسایل نقلیه برقی و هوش مصنوعی هستند.

28 اسفند 1402

مجموعه تازه فال اوت در قالب یک بمب هسته ای عرضه می گردد

کمپانی بتسدا (Bethesda) به تازگی از مجموعه تازه سری فال اوت در قالب یک جعبه مشابه بمب هسته ای رونمایی نموده است.

3 اسفند 1402

زمان عرضه ریرا ، درخواست مدیرعامل ایران خودرو درباره قیمت گذاری

طی بازدید از خط تولید ریرا در ایران خودرو هزینه پروژه این محصول ، درصد داخلی سازی و نیز زمان عرضه ریرا از سوی مسئولان این شرکت اعلام شد.

18 بهمن 1402

مُرغانه پُورد لاله دشت یادگار راه شاه عباسی

پورد یا پورت در زبان گیلکی به پل گفته می شود؛ پل خشتی در روستای لاله دشت در شهرستان کوچصفهان، یکی از چندین پل خشتی بجامانده از راه شاه عباسی است که در دوره صفویه و برای توسعه جاده ابریشم ساخته شده است.

15 بهمن 1402

تعداد بازیکنان فعال بازی Palworld از دوتا 2 و کانتر استرایک 2 بیشتر شده است

اگر تا الان اخبار دنیای گیمینگ را دنبال کرده باشید، با نام بازی پل ورلد (Palworld) روبرو شده اید. بازی ای که در این مدت توانست توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب و موفقیت بسیار خوبی هم کسب کند. چیزی که بیشتر از همه توجه گیمرها را به خود جلب کرد اندازه فروش...

8 بهمن 1402

راهنمای خرید بهترین مانیتورهای ایکس ویژن؛ قیمت منطقی و کیفیت مناسب

شاید بتوانیم بگوییم که در دنیای مدرن امروز مانیتورها به یک جزء اساسی از زندگی ما انسان ها تبدیل شده اند. از کاربردهای روزانه گرفته تا لحظات تفریحی مثل بازی کردن، انتخاب یک مانیتور با ویژگی های مناسب می تواند تاثیر مستقیمی بر راحتی و لذت ما در استفاده...

3 بهمن 1402

خوشحالی هواداران ایرانی آیفون دوام نداشت، سایدلود مختص اروپاست!

زومیت نوشت: مارگ گرمن از بلومبرگ می گوید که کاربران گوشی آیفون در اتحادیه اورپا، از سال آینده می توانند برنامه های مدنظرشان را از منابعی غیر از استور رسمی اپل دانلود نمایند.

23 آبان 1402

مدل پایه مک بوک پرو M3 در برابر مدل های گران تر؛ تفاوت ها و شباهت ها

شب گذشته اپل از نسل تازه مک بوک پرو 14 و 16 اینچی رونمایی کرد که از تراشه های سری M3 بهره می برند. مقرون به صرفه ترین مدل این خانواده مجهز به تراشه M3 است و این مدل را با سایر مدل های این خانواده مقایسه می کنیم تا ببینیم نسبت به یکدیگر چه حرفی برای گفتن دارند.

9 آبان 1402

FC 24 به میراژ اجازه صدرنشینی نداد؛ جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، به نظر می رسد که بازی اساسینز کرید میراژ (Assassins Creed Mirage) در اولین هفته انتشار خود در جایگاه دوم جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا قرار گرفته است.

23 مهر 1402

کیهان: دولت 60 هواپیما وارد نموده اما بلیت مشهد نیست!

کیهان نوشت: این که در طول 20 ماه گذشته 60 هواپیمای مسافربری نو وارد کشور شده و تا سرانجام سال به 250 فروند هواپیما خواهد رسید، اقدامی تحسین برانگیز و مایه بسی خرسندی و خشنودی است.

13 شهریور 1402

ماجرای ارتباط خودروی فرسوده و واردات

چند روزی است که آگهی های فروش خودرو های فرسوده با قیمت های بسیار بالا در پی یک شایعه، بحث برانگیز شده است؛ بنابراین مردم نباید فریب این آگهی ها و سودجویان را بخوردند.

11 شهریور 1402

عکس ، غول گرد و غبار گاوخونی در اصفهان بیدار شد!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تندبادهای تابستانی منطقه شرق باعث شد که غول خفته گردوغبار تالاب گاوخونی بیدار گردد.

2 مرداد 1402

درباره موش آهو چه می دانیم؟

موش آهو یک پستاندار کوچک و مرموز است که در جنگل های جنوب شرقی آسیا زندگی می نماید. این جانور که کوچکترین پستانداران سُم دار شناخته شده در دنیا است، نامش را از شباهت خود به موش و آهو می گیرد.

13 تیر 1402

رونمایی از جدیدترین مدل مزدا 3 با قیمت 1.2 میلیارد تومان

مدل 2024 مزدا 3 در ژاپن رونمایی شد. این مدل که از تابستان راهی بازار های بین المللی می گردد، با تغییراتی در تریم ها و قیمت های نو به فروش خواهد رسید.

28 خرداد 1402

8 ویژگی ساعت هوشمند که به بهبود سلامت جسمانی شما کمک می کند

آیساعت هوشمند با این هدف ساخته و به فروش می رسد که سلامت جسمانی کاربرها را بهبود ببخشد. با این حال سوال اینجاست این گجت های الکترونیکی تا چه اندازه می توانند سودمند باشند؟ در این مقاله هشت ویژگی و قابلیت مهمی که این گجت های الکترونیکی دارند را به صورت...

25 خرداد 1402

هدیه ویژه کاسب محله بهبودی ، ارسال سبزی و میوه رایگان برای نیازمندان

کاسب محله بهبودی به سبک و سیاق خاصی کار می نماید و تابلوهای مختلفی در مغازه اش دیده می گردد؛ از نوشته سوا کن جدا کن تا به افراد بی بضاعت رایگان میوه ارائه می گردد.

12 خرداد 1402

لاستیک پراید کمیاب شد!

این روز ها اگر در پی خرید لاستیک خودرو به خصوص با قیمت دولتی باشید باید از هفت خوان عبور کنید.

25 اردیبهشت 1402
تعداد: (121)