یکی از تابلوهای ویلهلم هامرشوی به زودی به حراج گذاشته می گردد

به گزارش وبلاگ عمومی، ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، یکی از تابلوهای ویلهلم هامرشوی به زودی به حراج گذاشته می گردد.

یکی از تابلوهای ویلهلم هامرشوی به زودی به حراج گذاشته می گردد

ویلهلم هامرشوی، نقاش کپنهاگی در فاصله 1898 تا 1908 میلادی پربارترین دوره فعالیت خود را داشت. این نقاش در آن موقع در طبقه بالای آپارتمان قرن هفدهمی زندگی و کار میکرد. هامرشوی در این مکان تابلوهای نقاشی را خلق کرد که امروزه به علت فضای آرام و در عین حال مرموز معروفیت دارند. این تابلوهای نقاشی که اغلب یک آپارتمان را به تصویر می کشند این نقاش را به گران ترین نقاش دانمارکی حراجی ها تبدیل نموده اند، چرا که سه مورد از تابلوهای نقاشی که از سال 2017 تا به امروز به فروش رسیده فراتر از پنج میلیون دلار ارزش داشتند.

اکنون بازار هنر بار دیگر این هنرمند را می سنجد؛ چرا که یکی از نقاشی های همان دوره پربار در شانزدهم ماه می در حراجی ساتبیز واقع در نیویورک به مزایده گذاشته خواهد شد.

تابلوی نقاشی فضای داخلی اتاق موسیقی فضای تقریبا خالی و سه ساز موسیقی را به تصویر می کشد که در اتاقی مشرف به خیابان گویی رها شده اند. این نقاشی در مواردی به نمایشگاه هایی امانت داده شده که از جمله آنها به نمایشگاه هایی در موزه اورسی و گوگنهایم میتوان اشاره نمود.

در ماه می سال 2022 بیشترین رکورد فروش نقاشی های این هنرمند در حراجی به ثبت رسید و تابلوی نقاشی فضای داخلی با آینه بیضی شکل در حراجی کریستیز به قیمت 6.3 میلیون دلار فروخته شد. این درحالی بود که ارزش تقریبی این نقاشی در آن موقع بین 1.5 الی 2.5 میلیون دلار برآورد شده بود.

تابلوی نقاشی فضای داخلی اتاق موسیقی که در فاصله 11 تا 16 آوریل در لندن به نمایش گذاشته می گردد، با قیمت تقریبی 3 الی 5 میلیون دلار در حراجی ارائه می گردد. این بیشترین ارزش تقریبی برای یک تابلوی نقاشی دانمارکی محسوب می گردد.

منبع: همگردی

به "یکی از تابلوهای ویلهلم هامرشوی به زودی به حراج گذاشته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی از تابلوهای ویلهلم هامرشوی به زودی به حراج گذاشته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید