10 بازار برتر کریسمس اروپا

به گزارش وبلاگ عمومی، شادی کنید ، یک لیوان نوشیدنی گرم بنوشید و یک گردش کوتاه در یکی از این بازارهای کریسمس اروپایی ترتیب دهید.

10 بازار برتر کریسمس اروپا

به گزارش گروه ترجمه وبلاگ عمومی، کریسمس نزدیک است . مسیرمحلی و همیشگی خود را در این کریسمس فراموش کنید و به یکی از بازارهای کریسمس افسانه ای اروپا بروید. با مردم محلی خوش و بش کنید و به جشن و شادی مردم بپیوندید.

هاید پارک سرزمین عجایب زمستانی

اینجا فقط یک بازار کریسمس نیست. این سرزمین عجایب زمستانی هاید پارک با نمایش هایی مانند سینگالونگ جاستین فلچر، سیرک کریسمس ، قلمرو یخی ، یک نوار یخی و بلندترین چرخ فلک دنیا (70 متر ارتفاع) است.

اگر اهل هیجان نیستید می توانید با آرامش فقط با قدم زدن در کلبه های کریسمس و نوشیدن نوشیدنی های فوق العاده انرژی مثبت بگیرید.

زمان: 27 نوامبر 2023 - 1 ژانویه 2024

بازار کریسمس Montepulciano، توسکانی، ایتالیا

شهر قرون وسطایی بالای تپه Montepulciano در توسکانی هر ساله از نوامبر میزبان بازار کریسمس با ورودیه رایگان است. بیش از 70 کلبه چوبی در میدان گرانده و خیابان های مجاور آن واقع شده است که صنایع دستی سنتی، خوراکی های شیرین، کالاهای چرمی و تزئینات کریسمس را می فروشند و این امکان آن را به بزرگترین بازار کریسمس در مرکز ایتالیا تبدیل نموده است. این بازار که مشرف به تپه های کشت شده Val DOrcia است، یک چرخ و فلک و مینی مزرعه با اسب نیز دارد.

در همان نزدیکی قلعه پولیزیانا به قلعه بابا نوئل تبدیل شده است. بچه ها می توانند از بابانوئل دیدن نمایند و در فعالیت ها و نمایش های تعاملی شرکت نمایند. در باغ قلعه یک پیست اسکیت روی یخ نیز وجود دارد.

زمان: دسامبر

بازار کریسمس کلیسای جامع وینچستر، انگلستان

بازار کریسمس وینچستر سالانه بیش از 400000 بازدید نماینده را به خود جذب می نماید و مملو از شادی جشن است. این بازار مشرف به کلیسای جامع وینچستر، دارای بیش از 100 کلبه است که غذاهای جشنی مانند براتوورست و پای می فروشند. کلیسای جامع بعد از گرگ و میش روشن می گردد و درخشش زیبایی را بر بازار می تاباند. بعلاوه یک پیست روی یخ در فضای باز با درخت کریسمس بزرگ در مرکز وجود خواهد داشت.

حتماً رویدادهای کریسمس را در کلیسای جامع از جمله رژه فانوس کریسمس و کنسرت سرود پیگیری کنید.

زمان: 17 نوامبر تا 21 دسامبر 2023

بازار کریسمس تالین، استونی

شهر قدیمی تاریخی به یک بهشت خرید تبدیل می گردد که در آن می توانید غذاهای سنتی و صنایع دستی استونیایی، اسباب بازی ها، جامپرهای دست ساز و کلاه نمدی خریداری کنید. گروه های کر و نوازندگان فضا را با موسیقی پر می نمایند و خوانندگان سرود در طول مدت سرگرمتان می نمایند.

دمای هوا در این زمان از سال به سختی به صفر می رسد و مناره های شهر بلند و خانه های رنگارنگ قرون وسطایی فضایی یخ زده و سفید رنگ ایجاد می نمایند. در میان این پس زمینه، غرفه داران کلاه نمدی، دمپایی، بالش گندم سیاه، کاسه های چوبی و مصنوعات، پارچه های حصیری، لحاف های زیبای دست دوز، سرامیک و ظروف شیشه ای، حیوانات از چمن های دریایی، شمع های خانگی، تاج گل های کریسمس، کلاه بافتنی، شال گردن و سنتی می فروشند. ژاکت کش باف پشمی

رایحه نوشیدنی داغ، همراه با عطر خوشمزه غذاهای تعطیلات استونیایی شامل گوشت ، کلم ترش، سوسیس ، سوپ داغ، نان زنجبیلی، مارزیپان، عسل، کوکی ها، آجیل و شیرینی ها را پر می نماید.

زمان: از 1 دسامبر 2023 تا 7 ژانویه 2024

استریزل مارکت، درسدن، آلمان

Striezelmarkt احتمالا قدیمی ترین بازار کریسمس در آلمان است و سال جاری (2023) برای 589 امین بار برگزار می گردد. Striezelmarkt (از کلمه Striezel به معنای نان بلند و بافته شده) به علت استولن فست معروف است - استولن نسخه آلمانی کیک کریسمس است که با میوه و مارزیپان درست می گردد. نانواها شروع به پختن بزرگترین کیک کریسمس دنیا کردند که وزن آن حدود چهار تن است و در 5 دسامبر برای عموم سرو می گردد.

چیزهایی که باید خریداری کنید عبارتند از: فندق شکن، ظروف شیشه ای از تورینگن (شما می توانید شیشه دم ها و منبت کاران را در حال اجرا کار دیدن کنید) و سرامیک.

زمان: 11 تا 30 دسامبر 2023

فنلاند بازار کریسمس هلسینکی

فنلاندی ها عاشق جشن گرفتن کریسمس هستند و Tuomaan Markkinat قدیمی ترین و بزرگترین رویداد در نوع خود در هلسینکی است. بعلاوه احتمال بسیار خوبی وجود دارد که در حالی که چراغ های چشمک زن در بالای آن شناور هستند، کل شهر پوشیده از یک برف ضخیم باشد.

چراغ ها یک سنت دیرینه هستند که برای اولین بار در سال 1949 شروع شد تا به معنای امید پس از جنگ دنیای دوم باشد. این بازار در میدان سنا واقع شده است و مکانی برای خرید هدایای زیبا و بعلاوه محصولات محلی، ماهی، گوشت و غذاهای آماده است. بعلاوه یک چرخ و فلک سنتی وجود دارد که سواری رایگان برای بچه ها فراهم می نماید.

زمان: از 1 دسامبر تا 22 دسامبر 2023

بازار کریسمس وین، اتریش

با بیش از یک میلیون بازدید نماینده در سال، بازار کریسمس وین در Rathausplatz احتمالاً محبوب ترین بازار کریسمس در اروپا است. بیش از 100 غرفه ترکیبی متنوع از ایده های هدیه از میوه های شیرین، هنر و صنایع دستی، شمع های معطر موم زنبور عسل را تشکیل می دهند. در اتریش، همه چیز در خصوص سیب پخته و شاه بلوط بوداده است. اینها را با یک لیوان گلوهوین در حالی که به گروه کر ترومپت ها گوش می دهید، نوش جان کنید.

زمان: از 18 نوامبر 2023 تا 7 ژانویه 2024

بازار کریسمس لیل، فرانسه

در آستانه کریسمس، لیل با رنگ ها و نورها خیره می گردد. نود غرفه چوبی به سبک کلبه های چوبی، Place Rihour را برشته می نمایند و شاه بلوط برشته می نمایند و جواهرات، اسباب بازی ها و هدایا می فروشند. بدون امتحان کردن وافل و شیرینی زنجبیلی به خانه نروید.

فقط در یک پیاده روی کوتاه در GrandPlace، که تمام لذت های نمایشگاه را ارائه می دهد، یک چرخ و فلک بزرگ وجود دارد که چشم انداز پرندگان را از شهر می دهد و همواره یک چرخ و فلک در حال رقصیدن با صدای نوئل است.

شهر قدیمی را کاوش کنید که در آن هر خیابان با بسیاری از گلدسته های همواره سبز تزئین شده است که با روبان های قرمز و طلایی تزئین شده اند .

زمان: 17 نوامبر تا 30 دسامبر 2023

بازار کریسمس بروکسل

اگر عاشق شکلات بلژیکی هستید و می خواهید غذاهای محلی مانند کلاسج و اسپکولوس، یک نان زنجبیلی سخت که به شکل سنت نیکلاس قالب گیری شده است امتحان کنید، برای خرید جشن خود به بروکسل بروید.

بشقاب های مول یا حلزون های بخار پز شده همه جا هستند. بعلاوه، می توانید اسکیت های خود را سوار کنید و از سر خوردن در اطراف زمین یخ واقع در میدان مونایی لذت ببرید. بعلاوه یک درخت کریسمس و نمایش نور و صدا در Grand-Place برگزار خواهد شد.

زمان: 24 نوامبر 2023 تا 31 دسامبر 2023

بازار کریسمس تیوولی، کپنهاگ

باغ تیوولی به یک سرزمین عجایب پر از درختان کریسمس، نورپردازی های زیبا، نمایش ها و غرفه های رنگارنگ تبدیل شده است. از خود یا شخص دیگری چند عروسک چینی یا چوبی کپنهاگی پذیرایی کنید.

بعلاوه تفریح های مختلفی مانند پیست اسکیت، اسب سواری وجود دارد.

زمان: از 19 نوامبر تا 31 دسامبر 2023.

منبع: توریسم آنلاین

به "10 بازار برتر کریسمس اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 بازار برتر کریسمس اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید