آنر X50 GT با دوربین 108 مگاپیکسلی 14 دی رونمایی می گردد

به گزارش وبلاگ عمومی، آنر از سری گوشی های هوشمند X50 خود تابستان امسال رونمایی کرد و آن ها در سه مدل X50، X50 پلاس و X50i در اختیار کاربران قرار داد. آن طور که خبرها حاکی از آن است، این سری یک مدل دیگر نیز دارد که آنر X50 GT نام دارد و قرار است این شرکت در تاریخ 4 ژانویه (14 دی ماه) آن را به طور رسمی به کاربران معرفی کند.

آنر X50 GT با دوربین 108 مگاپیکسلی 14 دی رونمایی می گردد

بر اساس پوسترهای رسمی که از این گوشی هوشمند آنر در شبکه های مجازی منتشر شده، آنر X5 GT شباهت های بسیار زیادی از لحاظ طراحی با گوشی هوشمند آنر X50 دارد، اما در دو گزینه رنگی سفید و مشکی روانه بازار می گردد. بعلاوه باید به نوار زرد رنگ وسط پنل پشتی این گوشی هوشمند نو آنر نیز اشاره کنیم که جذابیت بصری خاصی به آن می دهد. طبق گفته ها، این گوشی هوشمند نو آنر از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با میزان 1/1.67 اینچی و دیافراگم f/1.75 بهره می برد که اتفاقا روی سیستم دوربین مدل سفید این گوشی نیز درج شده است.

این سنسور، احتمالاً همان سنسور محبوب HM6 سامسونگ است که در گوشی های میان رده زیادی از جمله آنر X50 و آنر مجیک 6 لایت نیز مورد استفاده قرار گرفته است. به گفته مدیر ارشد اجرایی آنر هریسون ژانگ، این شرکت چینی روی عملکرد سخت افزاری این گوشی هوشمند نو تأکید زیادی نموده و ظاهراً در این زمینه حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. بعلاوه آنر X50 GT احتمالاً از ویژگی هایی نظیر سیستم خنک کننده قوی تر و نمایشگر با سرعت پاسخگویی سریع تر بهره می برد که در مدل های قبلی سری GT به ندرت دیده می گردد.

شایعات حاکی از آن است که این گوشی هوشمند نو آنر از یک نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED با وضوح 2652 در 1200 پیکسل بهره می برد و قابلیت های بسیار پیشرفته ای را برای محافظت از چشم کاربران ارائه می دهد. قلب تپنده این گوشی نیز احتمالاً پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس است تا از پس انجام همه امورات کاربران به خوبی بربیاید. در نهایت باید به باتری احتمالی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند اشاره کنیم. رویداد رونمایی از آنر X5 GT برای ساعت 19:30 به وقت محلی برنامه ریزی شده و ما انتظار داریم که آنر در روزهای آینده جزئیات بیشتری از این گوشی هوشمند نو خود منتشر کند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "آنر X50 GT با دوربین 108 مگاپیکسلی 14 دی رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر X50 GT با دوربین 108 مگاپیکسلی 14 دی رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید