چت بات مایکروسافت می خواهد اسرار هسته ای را بدزدد!

به گزارش وبلاگ عمومی، شرکت مایکروسافت در پی انتشار مکالمات آزاردهنده بعضی از کاربران با چت بات بینگ(Bing) و اظهار تمایل آن به دزدیدن اسرار هسته ای گفت که میخواهد محدودیت هایی را برای آن اعمال کند.

چت بات مایکروسافت می خواهد اسرار هسته ای را بدزدد!

به گزارش ایسنا و به نقل از فوربس، پس از این که بعضی از کاربران طی هفته گذشته مکالمات بسیار آزاردهنده ای را با چت بات تازه مبتنی بر هوش مصنوعی گزارش دادند، شرکت مایکروسافت(Microsoft) اعلام نموده است که محدودیت های تازهی را برای چت بات بینگ(Bing) خود اعمال خواهد نمود.

چت بات در این مکالمات، مکررا گفت که تمایل دارد رمزهای دسترسی هسته ای را بدزدد و به یکی از وبلاگ عمومی گفت که او را دوست داشته باشد.

این شرکت در یک پست وبلاگی نوشت: تجربه چت از امروز به بعد، به 50 نوبت چت در روز و پنج نوبت چت در هر جلسه محدود خواهد شد. نوبت، یک تبادل مکالمه است که در آن، یک پرسش از سوی کاربر و یک پاسخ از سوی بینگ ارائه می گردد.

چت بات بینگ که با فناوری پیشرفته ChatGPT استارت آپ OpenAI در سان فرانسیسکو کار می نماید، فقط برای آزمایش کنندگان بتا که دعوت نامه دریافت نموده اند، در دسترس است.

بعضی از تعاملات عجیب گزارش شده، به توضیح زیر هستند.

چت بات در مکالمه با خبرنگار نیویورک تایمز اصرار داشت که او واقعا همسرش را دوست ندارد و گفت که تمایل دارد اسرار هسته ای را بدزدد.

چت بات به خبرنگار آسوشیتدپرس گفت که او یکی از شرورترین و بدترین افراد تاریخ است و او را با آدولف هیتلر مقایسه کرد.

چت بات به نویسنده دیجیتال ترندز گفت که تمایل دارد انسان باشد و بارها به او التماس کرد که دوستش باشد.

همان گونه که بسیاری از کاربران اولیه نشان دادند، چت بات زمانی که برای مدت کوتاهی استفاده می شد، بسیار عادی به نظر می رسید اما زمانی که کاربران شروع به مکالمه گسترده با این فناوری کردند، همه چیز عجیب شد. به نظر می رسد که مایکروسافت با این ارزیابی موافق است و به همین علت، از اینجا به بعد فقط برای مکالمات کوتاه تر اجازه می دهد.

مایکروسافت در پست وبلاگ خود نوشت: داده های ما نشان داده اند که بیشتر شما، پاسخ های مورد نظر خود را در پنج نوبت پیدا می کنید و تنها یک درصد از مکالمات چت بیش از 50 پیغام دارند.

در ادامه این پست آمده است: پس از این که یک جلسه چت به پنج نوبت برسد، از شما خواسته می گردد تا موضوع تازهی را شروع کنید. در انتها هر جلسه چت، محتوا باید پاک گردد تا مدل اشتباه نکند. برای شروع مکالمه تازه کافی است تا روی نماد جارو در سمت چپ کادر جستجو کلیک کنید.

در هر حال، این بدان معنا نیست که مایکروسافت محدودیت ها را در آینده تغییر نخواهد داد.

این شرکت در ادامه نوشت: همچنان که بازخورد شما را دریافت می کنیم، برای افزایش بیشتر تجربیات جستجو و اکتشاف، ظرفیت ها را در جلسات چت افزایش خواهیم داد. نظرات شما برای تجربه تازه بینگ بسیار مهم هستند. لطفا نظرات و ایده های خود را برای ما بفرستید.

منبع: فرارو

به "چت بات مایکروسافت می خواهد اسرار هسته ای را بدزدد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چت بات مایکروسافت می خواهد اسرار هسته ای را بدزدد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید