تعداد بازیکنان فعال بازی Palworld از دوتا 2 و کانتر استرایک 2 بیشتر شده است

به گزارش وبلاگ عمومی، اگر تا الان اخبار دنیای گیمینگ را دنبال کرده باشید، با نام بازی پل ورلد (Palworld) روبرو شده اید. بازی ای که در این مدت توانست توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب و موفقیت بسیار خوبی هم کسب کند. چیزی که بیشتر از همه توجه گیمرها را به خود جلب کرد اندازه فروش عجیب این بازی بود که باعث شد پل ورلد در کمتر از 1 هفته تبدیل به یکی از پرفروش ترین عناوین سال 2024 بشود. نکته جالب تر اینجاست که این بازی هنوز به طور کامل عرضه نشده و در حالت دسترسی اولیه واقع شده است.

تعداد بازیکنان فعال بازی Palworld از دوتا 2 و کانتر استرایک 2 بیشتر شده است

پیروزیت بازی پل ورلد همچنان ادامه داشته و پس از اینکه توانست در نزدیک به 4 روز بیش از 6 میلیون نسخه فروش داشته باشد، حال نوبت به یک آمار نو رسیده است. بازی پل ورلد توانسته رتبه دوم را در بیشترین بازی های تجربه شده کسب بکند و یکی از بالاترین ارقام را در تعداد کاربران همزمان داشته باشد.

بازی پل ورلد در سبک بقا (Survival) و جهان باز است که باعث شده بسیاری از شرکت های سازنده بازی نگران شرایط فروش خود بشوند. این بازی توانسته با ثبت رکورد 1.8 میلیون بازیکن همزمان یکی از بالاترین تعداد کاربران را در یک بازه زمانی داشته باشد. این رقم نه تنها این بازی را به پرطرفدارترین عنوان حال حاضر استیم تبدیل کرده است بلکه پل ورلد را به رتبه دوم در بیشترین بازی های تجربه شده در تاریخ انتقال داده است. با توجه به این آمار بازی پل ورلد جایگزین کانتر استرایک 2 (Counter Strike 2) شده و توانسته با عدد خوبی کانتر استرایک 2 را کنار بزند.

بازی پل ورلد حدود 1 هفته پیش عرضه شده و پیروزیت بسیار خوبی کسب کرده است. با توجه به مدت زمان کمی که این بازی در جهانی گیمینگ حضور داشته، امکان دارد که همچنان پیروزیت آن ادامه پیدا کند. در حال حاضر در جدول بیشترین بازی های تجربه شده رتبه اول را بازی پابجی (PUBG) داشته که نزدیک به 3.2 میلیون کاربر همزمان داشته است. در نتیجه امکان دارد که در آینده بازی پل ورلد این رکورد را بشکاند ولی اختلاف میان این دو بسیار زیاد است.

بخواهیم صادقانه نظر بدهیم، دیدن این حجم از پیروزیت برای پل ورلد کمی عجیب است. به دلیل اینکه چارچوب کلی بازی چیز جالبی بود و استفاده از کرکترهای مشابه با پوکمون (Pokemon) و دادن اسلحه به آن ها می تواند تجربه خوبی را به کاربران ارائه دهد ولی این حجم از استقبال برای یک بازی که از طریق یک شرکت کاملاً ناشناس و مستقل ساخته شده کمی عجیب است. در اصل هیچ فردی در جهانی گیمینگ انتظار نداشت که پل ورلد بتواند تا این حد پیروز عمل کند.

قطعاً با این حجم از پیروزیت، مسائل زیادی هم برای یک بازی ایجاد می شود. برای مثال اینکه شرکت نینتندو از شرکت سازنده این بازی برای استفاده از پوکیمون ها شکایت کرده و حتی بسیاری از کاربران نیز اعتقاد دارند بازی از هوش مصنوعی در منطقه ها مختلفی استفاده می کند. این مسائل باعث شده تا نسخه موجود در فروشگاه مایکروسافت و گیم پس به میزان نسخه کامپیوتر به روز نباشد و کاربران این پلتفرم چندان از این ماجرا خشنود نباشند.

منبع: PCgamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "تعداد بازیکنان فعال بازی Palworld از دوتا 2 و کانتر استرایک 2 بیشتر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد بازیکنان فعال بازی Palworld از دوتا 2 و کانتر استرایک 2 بیشتر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید