طرز تهیه کوکو هویج؛ وعده ای ساده و خوشمزه

به گزارش وبلاگ عمومی، کوکو هویج یکی از انواع کوکو ها می باشد که بسیار ساده و خوشمزه است و با هویج تهیه می گردد.

طرز تهیه کوکو هویج؛ وعده ای ساده و خوشمزه

کوکو ها جزء دسته غذا های فوری می باشند که زمان زیادی برای تهیه آن لازم نیست و با چند قلم مواد تهیه می شوند، اما این کوکو ها برای بچه ها بالای یک سال که می توانند کوکو بخورند بسیار مناسب است.

کوکو هویج یکی از انواع کوکو ها می باشد که بسیار ساده و خوشمزه است و با هویج تهیه می گردد.

مواد لازم:

هویج: 3 عدد

تخم مرغ: 2 عدد

پیاز: 1 عدد

سیر: 1 حبه

آرد: 1 ق غذا خوری

نمک، فلفل سیاه، زیره: به میزان لازم

طرز تهیه

ابتدا باید هویج ها را پوست بگیرید سپس رنده ریز بزنید و آن را داخل آبکش ریخته و فشار دهید تا اگر آب اضافی دارد خارج گردد سپس داخل کاسه بریزید.

تخم مرغ ها را داخل کاسه ریخته اگر تخم مرغ های شما سایز ریز است می توانید 3 عدد بهره ببرید، ولی اگر درشت است 2 عدد کافی می باشد در ادامه پیاز را رنده ریز بزنید و آبش را گرفته و اضافه کنید.

سیر را پوره کنید و اضافه کنید حالا باید سبزیجات معطر را اضافه کنید که می توانید از کمی ترخون و ریحون خشک شده یا نعنا خشک یا تازه بهره ببرید و مواد را هم بزنید در ادامه ادویه و نمک را اضافه نموده و در پایان آرد را اضافه کنید تا مواد منسجمی بدست بیاد.

داخل یک تابه میزانی روغن ریخته تا داغ گردد می توانید برای تهیه این کوکو به دو صورت آن را سرخ کنید یا مانند کوکو سبزی همه مواد را داخل تابه پهن کنید و صبر کنید تا یک طرف مواد پخته گردد.

سپس طرف دیگر را سرخ نموده و برش بزنید و یا می توانید با قاشق از مواد کوکو هویج برداشته و داخل روغن دانه دانه سرخ کنید و در پایان روی دستمال روغن گیر قرار دهید و با نان تازه سرو کنید.

منبع:وقت صبح

منبع: فرادید

به "طرز تهیه کوکو هویج؛ وعده ای ساده و خوشمزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه کوکو هویج؛ وعده ای ساده و خوشمزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید