شمار مسافران هوایی به 7.2 میلیارد نفر افزایش می یابد

به گزارش وبلاگ عمومی، طبق گزارش انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا)، شمار مسافران هوایی تا 20 سال آینده دو برابر شده و به 7.2 میلیارد نفر در سال 2035 می رسد.

شمار مسافران هوایی به 7.2 میلیارد نفر افزایش می یابد

به گزارش وبلاگ عمومی، رقم مورد پیش بینی یاتا نزدیک به دو برابر شمار کنونی مسافران هوایی است که به 3.8 میلیارد نفر می رسد.

پیش بینی های این گروه بر مبنای نرخ رشد مرکب سالانه 3.7 درصدی است. یاتا در گزارش اخیرش اعلام نموده است پیش بینی برای رشد مسافر تایید می نماید که بیشترین تقاضا برای سفرهای هوایی در منطقه آسیا اقیانوسیه خواهد بود. انتظار می رود این منطقه منبع نیمی از مسافران جدید در ظرف 20 سال آینده باشد.

هند در سال 2026 جای انگلیس را در رتبه سوم می گیرد در حالیکه اندونزی با کنار زدن ایتالیا وارد 10 بازار بزرگ سفرهای هوایی می گردد.

رشد سفرهای هوایی به میزان فزاینده ای از سوی بازارهای در حال توسعه راهنمایی خواهد شد. طی یک دهه اخیر، سهم دنیا در حال توسعه از ترافیک سفرهای هوایی از 24 درصد، به حدود 40 درصد افزایش پیدا نموده و این فرایند ادامه دارد.

بر اساس گزارش پایگاه بیزنس اینسایدر، برخی از پیش بینی های یاتا شگفت انگیز هستند. شمار مسافران هوایی در چین طی 20 سال آینده به میزان 817 میلیون نفر افزایش پیدا نموده و کل ترافیک سوارهای هوایی به 1.3 میلیارد نفر در سال می رسد.

یاتا پیش بینی کرد که چین تا سال 2029 در شمار مسافران هوایی از آمریکا که در حال حاضر بزرگترین بازار هوایی دنیا است، سبقت می گیرد.

طبق پیش بینی یاتا، شمار مسافران هوایی در آمریکا به میزان 484 میلیون نفر تا 20 سال آینده رشد می نماید و به 1.1 میلیارد نفر می رسد.

انتظار می رود هند تا سال 2035 سومین بازار بزرگ دنیا باشد و ترافیک مسافران هوایی در این کشور به میزان 322 میلیون نفر رشد کند.

در حالیکه پیش بینی می گردد اروپا پایین ترین نرخ رشد را در میان همه بازارهای بزرگ داشته باشد اما یاتا انتظار دارد شمار مسافران هوایی این منطقه در 20 سال آینده، 570 میلیون نفر رشد کند و ترافیک سالانه آن به 1.5 میلیارد مسافر برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شمار مسافران هوایی به 7.2 میلیارد نفر افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مسافران هوایی به 7.2 میلیارد نفر افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید