شایعات درباره نسل چهارم آیفون SE چه می گویند؟!

به گزارش وبلاگ عمومی، از نظر چیپست، آیفون SE همواره برترین های اپل را دریافت نموده است. به عنوان مثال، مدل فعلی آیفون SE از چیپست اپل A15 Bionic استفاده می نماید که سری آیفون 15 را نیز تامین می نماید.

شایعات درباره نسل چهارم آیفون SE چه می گویند؟!

براساس شایعات، اپل کار بر روی نسل چهارم گوشی هوشمند آیفون SE را شروع نموده است. اپل ممکن است این گوشی هوشمند را در سال 2024 عرضه کند.

اپل ماه گذشته آخرین سری گوشی های هوشمند آیفون 14 را معرفی کرد. حالا به نظر می رسد که غول فناوری کوپرتینویی کار بر روی نسل چهارم گوشی هوشمند آیفون SE را شروع نموده است. اپل ممکن است این گوشی هوشمند را در سال 2024 عرضه کند.

اپل مدت هاست که لزوم حضور در بازار های میان رده را درک نموده است و در کوشش برای تمرکز بر این رده قیمتی، محصولات سری SE آیفون خود را عرضه می نماید.

با این حال نسل نو آیفون SE دیگر مانند نسخه های قبلی پیروز نشد و شاید مهم ترین علت آن نیز طراحی قدیمی و از رده خارج آن باشد که هرکسی را هنگام خرید این دستگاه، دو دل می نماید. به همین علت نسل بعدی آیفون SE با طراحی آیفون XR معرفی و عرضه خواهد شد.

شایعات درباره آیفون نو چه می گویند؟

در این میان شایعاتی پیرامون این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده است. یکی از اطلاعاتی که درز نموده است نشان می دهد که نسل چهارم این آیفون ممکن است از نمایشگر LCD 6.1 اینچی با بریدگی در مرکز استفاده کند.

همانطور که به وسیله MacRumours گزارش شده است، راس یانگ، تحلیلگر Display Supply Chain Consultants (DSCC) فاش نموده که گوشی هوشمند بعدی آیفون SE ممکن است دارای صفحه نمایش LCD 6.1 اینچی باشد.

او بعلاوه می افزاید: اپل ممکن است این گوشی هوشمند را در سال 2024 عرضه کند. بعلاوه این احتمال وجود دارد که اپل ویژگی جزیره پویا را در آیفون SE آینده بگنجاند. ویژگی Dynamic Island در تمام مدل های اصلی آیفون موجود در آن موقع وجود خواهد داشت، بنابراین این احتمال هست که نسل چهارم آیفون SE با این ویژگی همراه باشد.

یانگ بعلاوه فاش می نماید که بعید است مدل آیفون نو SE که هنوز معرفی نشده است با FaceID عرضه گردد. شرکت اپل احتمالا Face ID را این گوشی نمی گذارد و با Touch ID ادامه می دهد.

گزارش های دیگری حاکی از آن است که آیفون نو شبیه آیفون XR خواهد بود. این بعلاوه به این معنی است که اپل در نهایت فرم قدیمی آیفون 8 را حذف خواهد نمود، حاشیه های ضخیم و دکمه خوب قدیمی هوم از آیفون SE 4 آینده حذف خواهد شد.

از نظر چیپست، آیفون SE همواره برترین های اپل را دریافت نموده است. به عنوان مثال، مدل فعلی آیفون SE از چیپست اپل A15 Bionic استفاده می نماید که سری آیفون 15 را نیز تامین می نماید.

با این حال، با توجه به شایعات در خصوص باقی ماندن آیفون 14 آینده بر روی تراشه نسل قبلی، بعید است که اپل آخرین تراشه را با آیفون SE 4 ارائه کند.

تقاضای کم برای مدل های آیفون SE

هنوز جزئیات دیگری در خصوص آیفون ارزان قیمت بعدی اپل گزارش نشده است. معمولا اپل آخرین تراشه ها را روی مدل های این سری نیز قرار می دهد. آیفون SE 2022، به همان تراشه A15 Bionic که در سری آیفون 13 استفاده شده، مجهز شده است.

گفتنی است که در بخش دوربین، این دستگاه، یعنی آخرین آیفون SE شباهت زیادی به آیفون XR دارد. به گفته خبرگزاری GizChina، هر دو مدل دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 هستند.

به عنوان یک امتیاز نیز، اپل می تواند ویژگی های نرم افزاری نوی مانند حالت شب را روی آیفون ارزان پیاده سازی کند. با این حال، آیفون SE 2022 تقاضای نسبتا کمی داشته است. منبع 9 to5mac نشان می دهد که مصرف نماینده ممکن است علاقه کمتری به دستگاهی با طراحی قدیمی داشته باشد.

با این حال، آیفون SE 2022 تقاضای نسبتا کمی داشته است. منبع 9 to5mac نشان می دهد که مصرف نماینده ممکن است علاقه کمتری به دستگاهی با طراحی قدیمی داشته باشد.

واقعیت این است که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش کوچک و باتری کم ظرفیت است و عمر باتری به طور فزاینده ای، موضوع شکایت خریداران و دارندگان آیفون SE است.

از سوی دیگر، نمایشگر بزرگ تر ممکن است مخاطبان آیفون SE را خشنود کند. زیرا به طور کلی، خریداران چنین محصولی شامل کسانی هستند که دستگاه های کوچک را ترجیح می دادند. امروزه مدل ارزان فقط از نظر میزان نسبت به نسخه مینی آیفون پایین تر است.

سری های آیفون SE، آیفون های میان رده ای هستند که با ویژگی های قابل قبول و قیمت پایینتر نسبت به پرچمداران کمپانی اپل به فروش می رسند. علت اینکه اپل این آیفون ها را فراوری می نماید این است که تا کاربرانی که بودجه زیادی برای خرید پرچمداران این شرکت را ندارند، اما در عین حال آیفون خوبی را میخواهند تهیه نمایند را نا امید نکند.

منبع: تجارت نیوز

منبع: فرادید

به "شایعات درباره نسل چهارم آیفون SE چه می گویند؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعات درباره نسل چهارم آیفون SE چه می گویند؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید