رندرهای نو گلکسی زد فلیپ 5 منتشر شد؛ بزرگ شدن نمایشگر بیرونی

به گزارش وبلاگ عمومی، طی ماه های گذشته گزارش های زیادی در خصوص افزایش میزان نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ 5 منتشر شده است. اما در این میان هنوز نمی دانستیم که نمایشگر موردنظر چه شکل و شمایلی خواهد داشت. بعد از انتشار رندرهای مربوط به گلکسی زد فولد 5، حالا رندرهای گلکسی زد فلیپ 5 هم منتشر شده که جزئیات ظاهری این گوشی را با دقت بالایی نشان می دهند.

رندرهای نو گلکسی زد فلیپ 5 منتشر شد؛ بزرگ شدن نمایشگر بیرونی

به نظر می رسد نمایشگر داخلی این گوشی مانند نسل قبلی 6.7 اینچ مقدار دارد ولی برای نمایشگر بیرونی از پنل 3.4 اینچی استفاده شده است. البته همانطور که می توانید ببینید، نمایشگر بیرونی شکل و شمایل خاصی دارد که این موضوع به ایجاد فضای کافی برای ماژول دوربین برمی گردد. به همین دلیل ظاهر خاص نمایشگر بیرونی در همان نگاه اول می تواند توجهات زیادی را جلب کند.

شاید سامسونگ برای این طراحی خاص نمایشگر، ویژگی های نرم افزاری جذابی ارائه کند. از سوی دیگر مطمئنا بعضی کاربران از این تصمیم سامسونگ استقبال نخواهند کرد. اما همین که سامسونگ تصمیم گرفته دست به ریسک بزند، جای تقدیر دارد. ضمناً استفاده از نمایشگر بیرونی بسیار بزرگ تر نسبت به نسل قبلی، به معنای آن است که کاربران بدون احتیاج به باز کردن گلکسی زد فلیپ 5 می تواند کارهای بسیار بیشتری انجام دهند.

ظاهرا این گوشی اواسط تابستان سال جاری کنار گلکسی زد فولد 5 رونمایی می گردد اما اگر به گوشی های تاشو علاقه دارید، در حال حاضر می توانید گلکسی زد فلیپ 4 را از وبلاگ عمومی بخرید. این گوشی از نمایشگر داخلی 6.7 اینچی و نمایشگر بیرونی 1.9 اینچی بهره می برد و مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است. دوربین اصلی و اولترا واید هر دو از سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده می نمایند و انرژی گوشی از طرف باتری 3700 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد. برای شارژ کردن باتری هم می توانید از سرعت شارژ 25 وات استفاده کنید.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندرهای نو گلکسی زد فلیپ 5 منتشر شد؛ بزرگ شدن نمایشگر بیرونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای نو گلکسی زد فلیپ 5 منتشر شد؛ بزرگ شدن نمایشگر بیرونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید