خبرگزاری رسمی آموزش و پرورش: وزیر پیشنهادی برترین گزینه است

به گزارش وبلاگ عمومی، چنانچه این خبرگزاری غیر دولتی می بود می توانست نظر کارشناسان را درباره گزینه پیشنهادی منعکس کند حال آن که وابستگی تشکیلاتی به وزارت آموزش و پرورش چاره ای باقی نگذاشته جز این که استقبال اداری و تشکیلاتی از وزیر پیشنهادی را به کارشناسان و صاحب نظران و فرهنگیان نسبت دهد.

خبرگزاری رسمی آموزش و پرورش: وزیر پیشنهادی برترین گزینه است

پانا نوشت: رضا مراد صحرایی گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش بنا به اذعان کارشناسان، صاحب نظران، نمایندگان مجلس و بسیاری از فرهنگیان و معلمان، از تخصص، صلاحیت و توانمندی کافی و لازم برای ایجاد تحول در آموزش و پرورش بهره مند است.

این خبرگزاری دولتی اضافه نموده است: بسیاری از صاحب نظران، صحرایی را برترین گزینه برای ایجاد تحول در نظام تعلیم و تربیت می دانند و امیدوار به تایید صلاحیت او از سوی مجلس هستند.

صاحب امتیاز این خبرگزاری سازمان دانش آموزی وابسته به وزارت آموزش و پرورش است.پانا (PANA) سرواژه Pupils Association News Agency به معنای خبرگزاری کانون دانش آموزان است.

با این توضیحات و اطلاعات قابل حدس است که چنانچه این خبرگزاری غیر دولتی می بود می توانست نظر کارشناسان را درباره گزینه پیشنهادی منعکس کند حال آن که وابستگی تشکیلاتی به وزارت آموزش و پرورش چاره ای باقی نگذاشته جز این که به لحاظ ضرورت استقبال اداری و تشکیلاتی حمایت از وزیر پیشنهادی را به کارشناسان و صاحب نظران و فرهنگیان نسبت دهد.

خالی از لطف نیست که تصور کنید آقای مراد صحرایی به هر علت پیروز به اخذ رای اعتماد نمایندگان نشود و در نتیجه رییس جمهوری در مدت مقرر فرد دیگری را به عنوان وزیر آموزش و پرورش معرفی کند. در این حالت قاعدتا شبیه همین تٔاییدات و تبلیغات برای فرد بعدی هم تکرار خواهد شد و طبعا همین عبارات را با نام وزیر پیشنهادی بعدی خواهیم دید چون اقتضای کار دولتی همین است.

منبع: عصر ایران

به "خبرگزاری رسمی آموزش و پرورش: وزیر پیشنهادی برترین گزینه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرگزاری رسمی آموزش و پرورش: وزیر پیشنهادی برترین گزینه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید