مجموعه تازه فال اوت در قالب یک بمب هسته ای عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ عمومی، کمپانی بتسدا (Bethesda) به تازگی از مجموعه تازه سری فال اوت در قالب یک جعبه مشابه بمب هسته ای رونمایی نموده است.

مجموعه تازه فال اوت در قالب یک بمب هسته ای عرضه می گردد

کمتر از دو ماه تا پخش سریال فال اوت به جای مانده و سازندگان در کوشش هستند تا توجه ها را به این سری جلب نمایند. بسته Fallout S.P.E.C.I.A.L. Anthology مجموعه ای از هفت بازی فال اوت بوده و از این نظر مانند بسته Fallout Anthology است که چند سال پیش منتشر شد. این مجموعه شامل کدهای استیم بازی ها برای رایانه های شخصی و بعلاوه یک جعبه به شکل Mini-Nuke است که صدای بمب هسته ای مشابه بمب های درون بازی را پخش می نماید. بدون شک ماکت Mini-Nuke که فعلا جنس آن تعیین نیست، یک کالای کلکسیونی دوست داشتنی برای هواداران این سری خواهد بود.

این مجموعه شامل فال اوت 1، فال اوت 2، فال اوت تاکتیکس، نسخه آلتیمیت فال اوت: نیو وگاس، نسخه بازی سال فال اوت 3، نسخه بازی سال فال اوت 4 و فال اوت 76 است. اسپشال آنتولوژی 60 دلار قیمت دارد و پیش فروش ها اکنون فروشگاه بتسدا شروع شده است. البته ظاهرا در خرده فروشی ها نیز به مرور ظاهر خواهد شد.

به طور کلی این مجموعه از هر نظر بسته بزرگی است، اما عدم وجود رسانه فیزیکی برای بسیاری از کلکسیونرها ناامیدنماینده است، به خصوص به این علت که کدهای استیم نیز یک بار مصرف هستند. مجموعه Fallout S.P.E.C.I.A.L. Anthology در 11 آوریل 2024 (23 فروردین 1403) یعنی دقیقا یک روز قبل از نمایش سریال فال اوت برای رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است که سریال فال اوت از آمازون پرایم پخش خواهد شد و داستان زن جوانی را روایت می نماید که دو قرن پس از یک جنگ هسته ای از پناهگاهی در لس آنجلس پسا آخرالزمانی بیرون می آید. در حالی که سریال به طور مستقیم هیچ بازی خاصی را در سری اقتباس نمی نماید، زیبایی شناسی نمادین آن را حفظ نموده و موضوعاتی نظیر بقا در یک زمین بایر خشن کاوش می نماید. در هر صورت باید دید که این سریال می تواند مانند آثاری نظیر لست آو آس به موفقیت دست پیدا کند یا خیر؛ موردی که چندان بعید به نظر نمی رسد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "مجموعه تازه فال اوت در قالب یک بمب هسته ای عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه تازه فال اوت در قالب یک بمب هسته ای عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید