FC 24 به میراژ اجازه صدرنشینی نداد؛ جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا

به گزارش وبلاگ عمومی، طبق جدیدترین آمار منتشر شده، به نظر می رسد که بازی اساسینز کرید میراژ (Assassins Creed Mirage) در اولین هفته انتشار خود در جایگاه دوم جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا قرار گرفته است.

FC 24 به میراژ اجازه صدرنشینی نداد؛ جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا

در واقع بازی EA Sports FC 24 با وجود کاهش 48 درصدی در فروش، رتبه اول جدول فروش فیزیکی را در این هفته نیز حفظ نموده است. تمام نسخه های این بازی به ویژه نسخه ایکس باکس سری ایکس/اس شاهد کاهش فروش بوده اند. دو بازی تازه هفته یعنی اساسینز کرید میراژ و Detective Pikachu Returns نیز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند. میراژ که نسبت به نسخه های اخیر سری اساسینز کرید، فشرده تر و کوتاه تر شده و از نسخه های اولیه مجموعه الهام گرفته است، با استقبال نسبتاً مناسبی روبه رو شده است.

در این میان ماریو کارت 8 دلوکس جایگاه چهارمی خود را حفظ نموده و هاگوارتز لگسی با دو پله سقوط به جایگاه پنجم رسیده است. از سوی دیگر، تازهترین نسخه از سری مورتال کامبت با کاهش 38 درصدی در فروش از جایگاه دوم به هشتم سقوط نموده است که قابل توجه است. این بازنگری خط داستانی سری را تغییر داده و آغاز نماینده عصری تازه برای مورتال کامبت است.

بازی پیروز The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom برای اولین بار از زمان انتشار در ماه مه، به انتهای جدول سقوط نموده و با کاهش 10 درصدی فروش روبرو شد. در همین حال، تخفیف هایی در قیمت بعضی از بازی ها باعث شده که بار دیگر به نمودارهای آثار پرفروش راه پیدا نمایند. از بین این بازی ها می توان به Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion اشاره نمود که از افزایش 875 درصدی فروش بهره مند شد. دیگر بازی های رشد نموده شامل F1 23 ،It Takes Two و Need for Speed: Unbound می شوند.

در ادامه می توانید 10 بازی برتر را در هفته منتهی به 7 اکتبر 2023 (15 مهر 1402) مشاهده کنید.

نام بازیجایگاه فعلیجایگاه قبلی
EA Sports FC 2411
Assassins Creed Mirage2-
Detective Pikachu Returns3-
Mario Kart 8 Deluxe44
Hogwarts Legacy53
Call of Duty: Modern Warfare 269
Star Wars Jedi: Survivor78
Mortal Kombat 182
Minecraft (Nintendo Switch)97
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom106

منبع: Gamesindustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ

به "FC 24 به میراژ اجازه صدرنشینی نداد؛ جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "FC 24 به میراژ اجازه صدرنشینی نداد؛ جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید