پژوهشگر دانشگاه کاشان رتبه نخست رویداد ملی سیستم های انتقال قدرت را کسب کرد

به گزارش وبلاگ عمومی، پژوهشگر دانشگاه کاشان در رویداد ملی فناورانه سیستم های قدرت و گیربکس ایران پیروز شد با ارائه طرح گیربکس مغناطیسی رتبه اول را کسب کند.

پژوهشگر دانشگاه کاشان رتبه نخست رویداد ملی سیستم های انتقال قدرت را کسب کرد

به گزارش خبرنگار استان های وبلاگ عمومی، دانشگاه کاشان در رویداد ملی فناورانه سیستم های انتقال قدرت و گیربکس ایران، توانست رتبه اول را کسب کند.

این رویداد را معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار کرده بود و در برگزاری آن صندوق نوآوری و شکوفایی، پارک علم و فناوری قزوین و چند شرکت در حوزه ساخت ماشین آلات مشارکت داشتند.

این رویداد میزبان طرح های خلاقانه در زمینه سیستم های انتقال قدرت و گیربکس خودرو بود و محور های ارزیابی طرح ها با شاخص های نوآوری، سطح خلاقیت، تخصص مورد نیاز، امکان به تولید رساندن، ارائه در بازار جهانی، ارزش افزوده اقتصادی، اندازه نیاز بازار به ایده و اندازه فاصله ایده تا بازار بود.

طرح گیربکس مغناطیسی که به عنوان طرح برتر این رویداد معرفی شد، متعلق به سیداحمدرضا افسری، عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان بود.

طرح گیربکس های مغناطیسی با تجربه ای حدودا ده ساله در تیم تحقیقاتی مرتبط در دانشگاه کاشان در حال پیگیری است که تا به امروز 6 نسل مختلف از آن به مرحله تولید نمونه اولیه صنعتی رسیده است.

در اختتامیه مراسم ضمن اهدای جوایز و لوح یادبود، مدیریت عامل شرکت نیرومحرکه، اعلام آمادگی خود را در خصوص عقد قرارداد صنعتی سازی و دریافت این طرح گفت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ارائه هرگونه حمایت مادی و معنوی در راستای پیاده سازی طرح مذکور در صنایع پیشرفته کشور خبر داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پژوهشگر دانشگاه کاشان رتبه نخست رویداد ملی سیستم های انتقال قدرت را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژوهشگر دانشگاه کاشان رتبه نخست رویداد ملی سیستم های انتقال قدرت را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید