فلیک: نباید در مناطق حساس توپ را از دست بدهیم، خوشحالم که به جای بازی در ژانویه به تعطیلات می رویم

به گزارش وبلاگ عمومی، هانس دیتر فلیک از تیمش انتظار تمرکز کامل مقابل وردربرمن را دارد.

فلیک: نباید در مناطق حساس توپ را از دست بدهیم، خوشحالم که به جای بازی در ژانویه به تعطیلات می رویم

به گزارش وبلاگ عمومی، هانس دیتر فلیک در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل وردربرمن در هفته پیش روی رقابت های بوندس لیگا از حفظ کامل تمرکز به عنوان اصلی ترین کلید موفقیت باواریایی ها نام برد.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در این باره گفت: در بازی فردا تولیسو و کومان به دلیل مصدومیت و مارتینس به خاطر محرومیت همراه ما نیستند. در خصوص کوتینیو هنوز تصمیمی نگرفتیم. باید صبر کنیم ببینیم چه می گردد. او عملکرد خوبی مقابل تاتنهام داشت که برای ما و خودش مهم بود. فیلیپه در راستا صحیحی پیش می رود. اینکه به آلمان بیایید و از همان ابتدا حداکثر کیفیت خود را نشان بدهید، هرگز آسان نیست. کوتینیو به زمان احتیاج دارد و مقابل تاتنهام بار دیگر ارزش های خودش را ثابت کرد.

او در ادامه اضافه نمود: مقابل برمن باید تمرکز کافی داشته باشیم. اگر صددرصد آماده نباشیم یا تمرکز کافی را حفظ نکنیم، جریمه خواهیم شد. برمن پتانسیل خلق شگفتی را دارد. اهداف کوتاه مدتی برای خودمان مشخص کردیم. تا نیم فصل 3 بازی داریم و می خواهیم در هر3 بازی برنده شویم. آلابا برای بازی فردا در دسترس است. از پست فعلی دیویس راضی هستم بنابراین فعلا احتیاجی به حضور او در کناره ها نیست. از فرایند پیشرفت این بازیکن کاملا رضایت دارم.وقتی سرمربی هستید یعنی نفر اول تیم محسوب می شوید.مسئولیت بسیار بیشتری دارید. درحال عادت کردن به این شرایط هستم. به بازیکنان و کادر فنی کاملا اعتماد دارم و همین کار را آسان تر می نماید. خوشبختانه جو فوق العاده ای در اطراف من شکل گرفته است. از آنجایی که بایرن مونیخ مصدومان زیادی دارد، شادمان هستم که به جای بازی در تعطیلات به تعطیلات زمستانی می رویم.بهترین مطلق وجود ندار. همواره برای بهتر شدن باید تمرین کنیم. مالکیت توپ بالایی در بازی ها داریم و موقعیت های زیادی خلق می کنیم اما باید دقت کنیم توپ را در مناطق حساس از دست ندهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فلیک: نباید در مناطق حساس توپ را از دست بدهیم، خوشحالم که به جای بازی در ژانویه به تعطیلات می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیک: نباید در مناطق حساس توپ را از دست بدهیم، خوشحالم که به جای بازی در ژانویه به تعطیلات می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید