اولین صحبت آجورلو بعد از برکناری از استقلال

به گزارش وبلاگ عمومی، جدایی مصطفی آجورلو از استقلال، به یکباره و کاملا غیرمنتظره رخ داد. مدیرعامل سابق آبی ها که تیم او در فصل گذشته عنوان قهرمانی را کسب نموده بود و سال جاری نیز همپای رقیب سنتی در صدر جدول حضور داشت، ناگهان از سمت خود کنار گذاشته شد تا علی فتح الله زاده جای او را بگیرد.

اولین صحبت آجورلو بعد از برکناری از استقلال

آجورلو که به نظر می رسد تصور چنین تصمیمی از سوی هیئت مدیره باشگاه و شخص وزیر ورزش را نداشت، واکنشی به برکناری خود از این مسئولیت نداشت و امشب با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، باز هم ترجیح داد درخصوص دلیل کنار گذاشته شدنش صحبت نکند.

در پست اینستاگرامی آجورلو آمده است:

* از کسانی که نتایج در شأن استقلال را رقم زدند، تشکر می کنم

در سرانجام دوران یک ساله خدمت در باشگاه محبوب و مردمى استقلال بر خود لازم مى دانم از طرفداران پرشور و صمیمى، همکاران و همراهانم در این باشگاه، بازیکنان و مربیانى که در طول این مدت با کوشش و شایستگى خود نتایجى در شان نام بزرگ استقلال قهرمان را رقم زدند قدردانى کنم.

* قهرمانی استقلال با درایت مجیدی رقم خورد

قهرمانى مقتدرانه استقلال پس از سال ها با حمایت صادقانه طرفداران شریف، درایت و توانمندى فرهاد مجیدى عزیز و کادر فنی و کوشش و همت بازیکنان شایسته این تیم رقم خورد.

* این روند موفقیت آمیز با حضور ساپینتو استمرار دارد

با لطف خداوند متعال این روند موفقیت آمیز در فصل تازه با حضور آقاى ساپینتو سرمربى بزرگ و حرفه ای که توانمندى و شایستگى خودش را به اثبات رسانده و با استمرار حمایت هاى طرفداران و همدلى و اتحاد بازیکنان ادامه یافته و امیدوارم به دومین قهرمانى پیاپى استقلال منجر گردد.

* برنامه های زیادی برای استقلال داشتم، اما...

در یک سال گذشته تمام تجربه و توان خود را برای سربلندی این باشگاه بزرگ به کار گرفتم و انگیزه و برنامه فراوان برای ادامه این جهت داشتم که بنا بر آنچه که خارج از اراده بنده بود، میسر نشد.

* در فرصت مناسب سخن خواهم گفت

ضمن تشکر فراوان از حمایت و الطاف طرفداران عزیز استقلال بزرگ به خدمتگزار خود، جامعه محترم فوتبال و اصحاب گرانقدر رسانه ها، در فرصت مناسب درباره آنچه در این یک سال در استقلال گذشت و اقدامات جدى که در جهت ساختن یک باشگاه حرفه ای در جریان بود به تفصیل سخن خواهم گفت.

* ترجیح می دهم در مقطع فعلی سکوت کنم

مصلحت استقلال در گرو آرامشى است که همانند فصل گذشته مى تواند باز هم ضامن موفقیت این باشگاه باشد و به همین جهت ترجیح مى دهم در مقطع فعلى با سکوت خودم در مورد وقایع اخیر حافظ منافع استقلال بزرگ باشم.

* فوتبال ایران می تواند ثروتمند گردد

توان و قدرت فوتبال ایران بزرگ تر از موانعی است که پیش روی آن قرار گرفته است و مطمئنا با خلاقیت و ایده های نو، کارآمدی و همدلی، بعلاوه پی گیری مسئولانه حقوق قانونی، فوتبال در کشور قدرتمند و ثروتمند خواهد شد.

با آرزوى سربلندى و عزت روزافزون ملت شریف ایران اسلامى.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "اولین صحبت آجورلو بعد از برکناری از استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین صحبت آجورلو بعد از برکناری از استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید