مهلت 2 روزه به داوطلبان کنکور ؛ برای آنالیز مجدد نمره کل سابقه تحصیلی درخواست دهید

به گزارش وبلاگ عمومی، مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش از معین مهلت 2 روزه برای داوطلبان کنکور 1402 به منظور درخواست آنالیز مجدد نمره کل سابقه تحصیلی اطلاع داد.

مهلت 2 روزه به داوطلبان کنکور ؛ برای آنالیز مجدد نمره کل سابقه تحصیلی درخواست دهید

به گزارش وبلاگ عمومی، مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد: نظر به انتشار کارنامه اولیه آزمون سراسری سال 1402 (نوبت دوم) به وسیله سازمان سنجش آموزش کشور بدین وسیله به اطلاع می رساند داوطلبان در صورت احتیاج به درخواست آنالیز مجدد نمره کل سابقه تحصیلی ضروری است حداکثر تا 2 روز پس از انتشار کارنامه اولیه به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش به نشانی http://my.medu.ir مراجعه نمایند.

  • جزئیات و زمان انتشار نتایج اولیه کنکور 1402 | اعلام نتایج در 2 مرحله ؛ کارنامه و رتبه ها جداگانه و با فاصله منتشر می شوند

بدیهی است به درخواست هایی که از سایر روش ها ارسال گردد، هیچ گونه پاسخی داده نخواهد شد.

نمره کل آزمون اختصاصی، نمرات خام و نمره کل سابقه تحصیلی داوطلبان کنکور شب گذشته به وسیله سایت سازمان سنجش اعلام شد.

کارنامه نهایی برای انتخاب رشته حاوی نمره کل نهایی، رتبه در سهمیه، رتبه کشوری، سهمیه، استان بومی و شرایط مجاز یا غیرمجاز به انتخاب رشته، این هفته در سامانه جامع آزمون سراسری منتشر خواهد شد.

بعلاوه داوطلبان کنکور می توانند هرگونه سؤال در مورد نمرات خام آزمون اختصاصی (کنکور) را به وسیله سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی https://request.sanjesh.org به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال نمایند یا در صورت لزوم سؤالات خود را در ساعات اداری با شماره تلفن 42163 با پیش شماره 021 در میان بگذارند.

داوطلبان در صورت احتیاج به درخواست آنالیز مجدد نمره کل سابقه تحصیلی ضروری است به درگاه الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه نمایند. طبق تاکید سازمان سنجش به درخواست هایی که به سایر روش ها ارسال گردد، هیچ گونه پاسخی داده نخواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "مهلت 2 روزه به داوطلبان کنکور ؛ برای آنالیز مجدد نمره کل سابقه تحصیلی درخواست دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت 2 روزه به داوطلبان کنکور ؛ برای آنالیز مجدد نمره کل سابقه تحصیلی درخواست دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید