فهرست وسایل ضروری برای سفرهای تابستانی

به گزارش وبلاگ عمومی، تابستان فصل سفر و لذت بردن از آفتاب دلپذیر است، اما به علت گرم بودن هوا ممکن است کمی بابت این که چه چیزی همراه داشته باشید سردرگم شوید. چرا که هم هوا گرم است و هم آفتاب سوزان! گرما هم مانند سرما نیست و کمی متفاوت تر است. بنابراین باید دقت کنید که تمام لوازم را به همراه داشته باشید تا سفری دلپذیر و بدون دغدغه داشته باشید! پیشنهاد می کنیم از آب و هوای مقصد اطمینان حاصل کنید و حواستان باشد که اگر برای آبتنی می روید حتما لباس شنا را همراه داشته باشید!

فهرست وسایل ضروری برای سفرهای تابستانی

قطعا هیچ کس دوست ندارد که پس از برگشت از یک سفر داغ تابستانی پوست سوخته و ملتهب داشته باشد یا پاهایش زخم و زانوهایش دردناک باشد. پس با ما همراه باشید.

1. ضد آفتاب

ضد آفتاب یکی از اساسی ترین ملزومات سفر است. فرقی نمی نماید در تابستان سفر می کنید یا زمستان، در هر شرایطی باید با خودتان ضد آفتاب همراه داشته باشید. به خصوص در فصل هایی مانند تابستان که روزها طولانی تر هستند و شما بیشتر در معرض نور مضر خورشید قرار دارید و ممکن است پوستتان آسیب ببیند.

کرم های ضد آفتاب از تغییر رنگ و آسیب پوست شما جلوگیری می نمایند و اجازه می دهند تا با خیالی آسوده بتوانید در آفتاب قدم بزنید و از سفرتان لذت ببرید. اگر حس می کنید که کرم ضد آفتاب برای پوست شما سنگین است و حین استفاده احساس بدی دارید، به شما فلوئید های ضد آفتاب را پیشنهاد می کنیم که به صورت ژل هستند و به راحتی جذب پوست شما خواهند شد بدون این که اثری از خود به جای بگذارند.

2. کلاه

یکی دیگر از مهمترین اکسسوری های مهم در سفرهای تابستانه به همراه داشتن کلاه برای در امان ماندن از تابش آفتاب است. این کلاه هم می تواند کلاه های لبه دار دخترانه باشد و هم کلاه های کپ اسپرت و کلاه گورین کلاه به شما یاری می نماید تا سر خود را خنک نگه دارید و از تابش مستقیم نور به صورت و چشم شما هم جلوگیری خواهد نمود. توجه داشته باشید که کلاه ها به هیچ عنوان جایگزین کرم ضد آفتاب نخواهند بود و پوست شما بدون کرم در معرض آفتاب آسیب خواهد دید.

3. عینک آفتابی

اشعه های آفتاب علاوه بر آسیب های زیادی که به پوست و موی شما خواهند زد، چشم شما را هم اذیت خواهند کرد به خصوص در فصل تابستان که شدت نور بسیار زیاد است. پس استفاده از عینک آفتابی را به هیچ عنوان از قلم نیاندازید. بعلاوه توجه داشته باشید که برای حفاظت درست چشم هایتان در برابر آفتاب بهتر است از عینک آفتابی برندهای معتبر بهره ببرید که به صورت کامل از چشم شما محافظت می نمایند و ساخت آن ها استاندارد است. عینک ریبن یکی از مشهورترین برندهای فراوری نماینده عینک آفتابی است که کیفیت خوبی را ارائه می نماید.

4. کیف راحتی

در فصل های گرمی مانند فصل تابستان، کیف های بزرگ با حمل سخت می توانند بسیار آزار دهنده باشند و باعث کلافگی شما شوند. چند سالی است که افراد در این فصل ها از کیف کمری استفاده می نمایند تا هم راحتی خود را تضمین نمایند و هم کمترین زحمت را برای حمل وسائلشان بکشند. کیف کمری برترین گزینه برای سفر است که به شما این امکان را می دهد تا حین سفر دست هایتان برای گرفتن عکس یا حمل خرید ها کاملا آزاد باشد و در عین حال وسائل را هم دم دست داشته باشید.

5. لباس خنک

لباس خنک نقش مهمی در راحتی شما حین سفر خواهد داشت. اگر قرار باشد طولانی مدت لباسی را به تن کنید که بدن شما را خنک نمی نماید، قطعا پس از مدت کوتاهی کلافه خواهید شد. پس سعی کنید لباس هایی با الیاف طبیعی و گشاد رنگ روشن انتخاب کنید که شما را خنک نمایند.

6. کفش مناسب

در سفر کفش مناسب اهمیت زیادی دارد! اگر به شهرهای توریستی و به صورت فشرده سفر می کنید، حتما در مدت کوتاهی باید از جاذبه های زیادی تماشا کنید. پس مهم است که کفش شما به شما اجازه بدهد که راحت تردد کنید و بدون خستگی و درد پا راه بروید. بعلاوه خنک ماندن پا هم در این حالت بسیار حائز اهمیت است. بنابراین صندل های راحتی و کفش های کتانی و اسکیچرز برای شما برترین انتخاب خواهند بود که هم راحتند و هم پای شما را خنک نگه خواهند داشت.

7. خوشبو نماینده

تعریق یک امر طبیعی است که در حین فعالیت رخ می دهد اما در فصل گرم شما حتی بدون فعالیت هم ممکن است عرق کنید. عرق معمولا به علت این که بعضی باکتری های روی پوست را فعال می نماید ممکن است با بوی ناخوشایندی همراه باشد. بنابراین اگر دوست دارید که در سفر تازه بمانید و بوی خوش بدهید، استفاده از مام ها و اسپری های ضد تعریق و عطر را به هیچ عنوان از قلم نیاندازید. خوشبو نماینده ها و ضد تعریق ها به شما یاری می نمایند تا بوی ناخوشایند عرق را محدود کنید و حس خوبی داشته باشید.

8. مرطوب نماینده

گرما و تعریق باعث از بین رفتن آب بدن و در نهایت خشکی پوست می گردد. برای جبران این موضوع بهتر است که حتما لوسیون بدن و مرطوب نماینده دست و صورت به همراه داشته باشید تا بتوانید این خشکی پوست را جبران کنید. ژل آلوئه ورا از جمله آبرسان هایی است که آسیب های وارده به پوست شما به وسیله آفتاب را خنثی خواهد نمود.

نکات جانبی سفر تابستانه

در خنک ترین قسمت روز بیرون بروید، یعنی صبح زود یا عصر.

در سایه بمانید و از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید به مدت طولانی خودداری کنید.

زیاد آب بنوشید و از نوشیدنی های کافئین دار و الکلی که می توانند باعث کم آبی بدن شوند خودداری کنید.

از غذاهای خنک و سبک مانند سالاد، میوه و سبزیجات لذت ببرید.

در صورت امکان، در استخر یا اقیانوس شنا کنید یا دوش خنک بگیرید.

سخن پایانی

تابستان زمان بسیار خوبی برای سفر است، اما گرمای هوا و رطوبت زیاد می تواند سفر را سخت کند. به یاد داشته باشید که در حین سفر باید لوازمی که ضروری هستند را اولویت قرار دهید. چک کردن دقیق آب و هوا از منابع معتبر و پرس و جو از افراد با تجربه هم می تواند در تعیین کردن دقیق لوازم ضروری سفر به شما یاری کند. در این مطلب 8 نمونه از مهمترین لوازم سفر تابستانی را برای شما بیان کردیم.

منبع: همگردی

به "فهرست وسایل ضروری برای سفرهای تابستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست وسایل ضروری برای سفرهای تابستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید