تصویر خاص از پرسپولیسی های آماده انتقام از گل محمدی!

به گزارش وبلاگ عمومی، آنها برای نیمکت نشینی به تبریز نیامده اند، پس یک هفته تمام تلاش خود را خواهند کرد به ترکیب اصلی برسند.

تصویر خاص از پرسپولیسی های آماده انتقام از گل محمدی!

به گزارش وبلاگ عمومی، تراکتور یکی از پرستاره ترین نیمکت های این فصل لیگ برتر ایران را در اختیار دارد و در عین بازیکنان ذخیره این تیم نیز مدعی حضور در ترکیب اصلی هستند. روز گذشته در بازی با سپاهان، محمد و مهدی حسینی، سیامک نعمتی، مهدی شیری، عارف رستمی، سعید آقایی، سعید کریم آذر و مهدی هاشم نژاد روی نیمکت حضور داشتند.

حالا با شکست تراکتور مقابل سپاهان، شاید این نفرات انگیزه بیشتری برای درخشش در تمرینات داشته باشند تا شاید پاکو خمس برای بازی با پرسپولیس، تغییراتی را در تیمش ایجاد کند و آنها را به ترکیب اصلی برساند.

سیامک نعمتی که فصل گذشته در پرسپولیس حضور داشت، انگیزه زیادی دارد تا در دیدار با تیم یحیی گل محمدی، توانایی خود را به این سرمربی نشان دهد و ثابت کند که شایسته حضور در ترکیب این تیم بوده است.

همچنین مهدی شیری دیگر بازیکنی است که در دوره یحیی گل محمدی از پرسپولیس کنار گذاشته شد و نحوه جدایی او نیز به شکلی بود که شاید انگیزه او را به شکلی ویژه بالا ببرد.

در این بین اخراج صفا هادی باعث شده تا مهدی حسینی شانس حضور در ترکیب اصلی را داشته باشد و به عنوان هافبک دفاعی آلترناتیو خود را مطرح کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصویر خاص از پرسپولیسی های آماده انتقام از گل محمدی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر خاص از پرسپولیسی های آماده انتقام از گل محمدی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید