5 سرگرمی آبی هیجان انگیز در سفر به دبی

به گزارش وبلاگ عمومی، دبی که به عروس خلیج فارس مشهور شده است با برخورداری از مراکز خرید، پارک های آبی، سرگرمی های هیجان انگیز و آسمان خراش های غول پیکر توجه بسیاری از گردشگران به خود جلب می نماید. دبی از مقاصد پرطرفدار گردشگران ایرانی نیز محسوب می گردد، چرا که جهانگرد ها برای استفاده از سرگرمیات و امکانات موجود در این شهر، می تواند سفری هیجان انگیز و به یادماندنی را تجربه نمایند.

5 سرگرمی آبی هیجان انگیز در سفر به دبی

آب و هوای شهر دبی در بیشتر فصول سال گرم است، بنابراین سرگرمی های آبی در این شهر بیشتر رشد یافته و مورد توجه گردشگران نیز قرار گرفته است.

دلفیناریوم دبی

دلفیناریوم دبی در سال 2008 میلادی افتتاح شد. این مرکز در خاورمیانه، بی همتا است و در محله بور دبی واقع شده است. گردشگران می توانند مستقیم و بدون واسطه با دلفین های این مجموعه تعامل داشته باشند. لمس دلفین ها، بازی و شنا با آن ها و تماشای برنامه های سرگرمیی و نمایشی دلفین ها از جاذبه های این سرگرمی آبی محسوب می گردد.

وسعت این مجموعه، 5 هزار متر مربع است و افراد در تمامی سنین می توانند به دلفیناریوم مراجعه نمایند. دلفیناریوم یکی از مکان های سرگرمیی محبوب بچه ها به شمار می رود و این مرکز امکان برگزاری جشن تولد برای بچه ها را فراهم نموده است.

آکواریوم دبی

آکواریوم دبی بسیار به یک باغ وحش زیر آب شباهت دارد. آکواریوم دبی در مرکز خرید دبی مال واقع شده است. این مرکز خرید، بزرگ ترین مرکز خرید جهان است و گردشگر ها می توانند پس از خرید، از تماشا این آکواریوم زیبا لذت ببرند. پیاده روی در راهروهای شیشه ای زیر آب، تماشای ماهی های زیبا، غواصی در میان آنها و… از تجربه های بی نظیر گردشگران در این مجموعه است.

موج سواری دبی

موج سواری یکی از ورزش هایی است که هر گردشگری دوست دارد یک بار آن را تجربه کند و احتمالاً ترس از نابلد بودن باعث آن می گردد که از این کار صرف نظر کند. اما خوشبختانه در دبی مراکز زیادی برای آموزش موج سواری وجود دارد. مشهورترین این مراکز، خانه موج سواری دبی است که در نزدیکی برج العرب واقع شده است. موج سواری در دبی تنها از نوامبر تا ژوئن امکان پذیر است.

پارک آبی دبی

پارک های آبی دبی از پرطرفدارترین سرگرمی های این شهر است. پارک های آبی زیادی در این شهر تاسیس شده اند که وایلد وادی، آتلانتیس، اسپلش پد و لاگونا از معروف ترین آنها محسوب می شوند. هر کدام از این مراکز، سرسره های هیجان انگیز و منظره تماشای دارند که لحظات فوق العاده ای را برای گردشگران رقم می زند.

هواپیما دریایی دبی

دبی شهری لوکس و مدرن است که افراد ثروتمند زیادی در آنجا زندگی و یا به آنجا سفر می نمایند. بنابراین، تکنولوژی های مدرن هم به سرعت در شهر دبی وارد می گردد. یکی از تکنولوژی ها، هواپیمای دریایی است. هواپیمای دریایی به صورتی طراحی شده که در قسمت انتهایی، تخته هایی برای سر خوردن بر روی آب تعبیه شده و این امکان را به افراد می دهد تا روی آب سر بخورند و به سرعت پیش بروند. این هواپیماها در آسمان هم پرواز می نمایند و تجربه جالبی از شنا و پرواز را همزمان با هم فراهم می نماید.

منبع: همگردی

به "5 سرگرمی آبی هیجان انگیز در سفر به دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 سرگرمی آبی هیجان انگیز در سفر به دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید