دوره 49 آزمون دستیاری پزشکی اردیبهشت ماه برگزار گردد

به گزارش وبلاگ عمومی، باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به آخرین تصمیمات در شورای آموزش پزشکی درباره آزمون دستیاری پزشکی گفت: در نشست شورا مقرر شد با توجه به مسائل داوطلبان و شلوغی های اسفند ماه، دوره 49 آزمون اردیبهشت ماه برگزار گردد.

دوره 49 آزمون دستیاری پزشکی اردیبهشت ماه برگزار گردد

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه وبلاگ عمومی، ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به آخرین تصمیمات در شورای آموزش پزشکی درباره آزمون دستیاری پزشکی گفت: در نشست شورا مقرر شد با توجه به مسائل داوطلبان و شلوغی های اسفند ماه، دوره 49 ازمون اردیبهشت ماه برگزار گردد.

وی درباره قدیمی بودن بعضی منابع آزمون دستیاری پزشکی و رای دیوان عدالت اداری برای تغییر این منابع گفت: دیوان عدالت اداری بر اساس مصوبات قبلی وزارت بهداشت مبنی بر این که منابع آزمون دستیاری هر 2 تا 5 سال یکبار باید تغییر کند، رای به تغییر منابع آزمون داده بود که با حذف شرط سال و برطرف نقص مصوبات، مشکل قدیمی بودن منابع حل شد و منابع آزمون دوره 49 تغییری نمی نماید.

معاون آموزشی وزارت بهداشت توضیح داد: به منظور سهولت داوطلبان، منابع آزمون دستیاری مشابه آزمون پیش کارورزی خواهد بود و منابع آزمون را هیات بورد معین و وزارت بهداشت این منابع را اعلام می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دوره 49 آزمون دستیاری پزشکی اردیبهشت ماه برگزار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره 49 آزمون دستیاری پزشکی اردیبهشت ماه برگزار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید