خبر خوش برای پرسپولیس و پرسپولیسی ها ، منتظر هفته سوم باشید!

به گزارش وبلاگ عمومی، سرپرست سازمان لیگ بیان کرد طرفداران از هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا خواهند کرد.

خبر خوش برای پرسپولیس و پرسپولیسی ها ، منتظر هفته سوم باشید!

به گزارش وبلاگ عمومی، مسابقه پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت های هفته اول لیگ برتر به علت بازسازی ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگران برگزار گردید و در تقابل استقلال و ملوان در هفته دوم نیز همین اتفاق تکرار خواهد شد.

در روزهای اخیر صحبت های مختلفی درباره زمان حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی منتشر شد و سرپرست شرکت توسعه و تجهیز نیز اظهار داشت این ورزشگاه از حدود 20 روز دیگر شرایط میزبانی از طرفداران را نخواهد داشت.

با این حال محمدرضا کشوری فرد در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ دسته اول در این باره گفت: تعمیرات ورزشگاه آزادی در جریان است اما تماشاگران می توانند در قسمتی از ورزشگاه حاضر شوند. امیدواریم که مشکلاتی که آن هفته وجود داشت، این هفته حل گردد و از هفته سوم تماشاگران حضور پیدا نمایند.

او سپس در پاسخ به این سوال که آیا حضور طرفداران در هفته سوم قطعی است، گفت: با نظرات مراجع ذی صلاح، احتمالا از هفته سوم طرفداران می توانند در ورزشگاه حضور پیدا نمایند.

در صورتی که ادعای محمدرضا کشوری فرد درست باشد، ملاقات پرسپولیس و ذوب آهن در هفته سوم لیگ برتر اولین مسابقه فصل تازه خواهد بود که در حضور تماشاگران برگزار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "خبر خوش برای پرسپولیس و پرسپولیسی ها ، منتظر هفته سوم باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای پرسپولیس و پرسپولیسی ها ، منتظر هفته سوم باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید